וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לא רואה מצב שברצלונה לא תסיים ראשונה"

5.2.2009 / 22:50

מאמן מכבי ת"א פירגן ליריבה אחרי התבוסה 85:65: "לא יהיה להם קל בת"א". גרין: "צריך להפיק לקחים". אוהדים הפגינו מחוץ לאולם בספרד

אחרי שהושפלה נגד מלאגה בספרד, שבה מכבי תל אביב למדינה הבעייתית וספגה מפלה נוספת נגד ברצלונה, מולה הובסה 85:65. הצהובים, שישובו בשבוע הבא לספרד למשחק חוץ נגד ריאל מדריד, הפגינו יכולת חלשה ונכנעו למשחק התקפה מצוין של הקטלונים, שצלפו לא פחות מ-15 שלשות. משחק חלש של קרלוס ארויו ומרכוס בראון לא ממש איפשרו למכבי לתת פייט.

אלא שאולי מה שייזכר מהמשחק יותר מהיכולת של הצהובים הוא התנהגות כעשרה אוהדים מקומיים במהלך הרבע הראשון, לאחר שפרצו אל הפרקט ומנעו את חידוש המשחק למשך מספר דקות. האבטחה המוגברת שהייתה על מכבי מאז נחתה בברצלונה ניסתה להרחיק את המפגינים הפרו פלסטינים, שנופפו את דגלי החמאס, ולבסוף הצליחה. בסופו של דבר המשקיפים רשמו את האירוע וברצלונה אמורה לעמוד לדין על כך.

המפגינים שפרצו למגרש, הורחקו מהאולם, אך ביציעי ברצלונה המשיכו להישמע קריאות פרו פלסטינאיות. מחוץ לאולם הפגינו כ-50 אנשים נגד ישראל וקראו: "אתמול דרום אפריקה, היום פלסטין" וכן "לעצור את המלחמה, לעצור את האפרטהייד". אחד הנוכחים בהפגנה אמר לעיתון "אל פאיס" כי מכבי תל אביב מהווה חלק ממדיניות החוץ של ממשלת ישראל: "אפילו השחקנים שלהם הלכו לבקר את החיילים בעזה, בעוד נשים וילדים מתו שם". העיתון דיווח כי המשטרה המקומית וכוחות האבטחה עשו הכל על מנת למנוע את כניסת המפגינים והשלטים לאולם, אך ללא הועיל.

גרין: "הגיע לברצלונה לנצח"

"תחילה מגיעות ברכות לברצלונה על הניצחון ועל המשחק הנאה שלהם", אמר פיני גרשון בסיום המשחק. "הגיע להם לנצח הערב והם היו יותר טובים מאיתנו ברוב שלבי המשחק. הם שלטו מבחינה התקפית והזריקות שלהם משלוש היו מצוינות. הם עצרו את המשחק שלנו והפגינו הגנה מצוינת ברוב המשחק. הגיע להם לנצח ואין יותר מידי מה להוסיף על כך.

"אני עדיין חושב שהפרשי הסלים יכולים להיות משמעותיים ולכן לברצלונה יש כעת יתרון גדול. אני לא רואה שום סיכוי שברצלונה לא תסיים ראשונה בבית הזה. ננסה לנצח אותם בתל אביב, זה לא יהיה משחק קל להם. אני מאמין שברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בבית והם עדיין צריכים לשחק כאן נגד ריאל מדריד. זה נראה טוב מבחינתם".

יניב גרין, שהציג משחק סולידי שכלל שמונה נקודות, הוסיף: "הרבה אין מה להגיד. הם היו הרבה יותר אגרסיבייים מאיתנו במשך כל המשחק, הגיע להם לנצח. הם שיבשו לנו את משחק ההתקפה. ננסה ללמוד מהטעויות שעשינו, נפיק את הלקחים ונבוא לארץ לנצח אותם בתל אביב".

ליאור אליהו, שרגיל לתת משחקים גדולים יותר, תיאר: "פתחנו טוב את המשחק, אבל לא היינו אגרסיביים מול קבוצה מצוינת כמו ברצלונה. הפסדנו ב-20 הפרש וזה אומר הכל. כמובן שהמשחק בתל אביב יהיה שונה. כעת אנחנו עומדים בפני משחק חשוב בליגה ביום ראשון ואז נצא למדריד לפגוש את ריאל במשחק קריטי. שלב הטופ 16 רק התחיל ויש עוד ארבעה משחקים. נוכל להתאושש מההפסד הזה, למרות שלא יהיה קל כי יש קבוצות מצוינות בבית. אני משוכנע שנשחק טוב יותר במשחקים הקרובים מול ריאל מדריד".

פסקואל: "שיחקנו קשוח וניצחנו בצדק"

בברצלונה כמובן חגגו ניצחון ראשון בשלב הטופ 16 אחרי שבשבוע שעבר נכנעו נגד ריאל מדריד. משחק ההתקפה שדפק כמו שעון לצד העובדה ששחקניו של חבייר פסקואל הצליחו להפגין משחק הגנה מצוין, גרמו ללא מעט אופטימיות לקראת המשך המשחקים.

"החשוב במשחק היה לנצח, במיוחד לאחר ההפסד במדריד", הודה פסקואל בסיום. "זה היה משחק מסובך נגד קבוצה מורכבת ומנוסה שניסתה לבלבל אותנו עם הגנת מאצ' אפ. המשחק יכול היה להפוך למסובך, אבל היינו מרוכזים. שיחקנו נכון בהגנה ועשינו עבודה טובה בנטרול השחקנים המרכזיים שלהם. היינו חסרי ביטחון במצבי הזדמנות שניה, אבל שיחקנו קשוח וניצחנו בצדק. ההפרש חשוב, במיוחד לאור העובדה שנסיים את הטופ 16 בתל אביב. זו תוצאה טובה. אני שמח בשביל השחקנים שלי, שלקחו צעד קדימה מול קבוצה שהגיעה לכאן בלי לחץ".

ויקטור סאדה: "ההגנה הייתה המפתח במשחק. לא נתנו להם לשחק בנוחות והאטנו את קצב המשחק. היה לנו יום קליעה מצוין. אולי לקחנו יותר מדי שלשות, אבל נשארנו חופשיים והראנו כמה אנחנו רוצים לנצח. הניצחון הזה הוא רשת ביטחון עבורנו".

דיוויד אנדרסן, שהפגיז 17 נקודות, סיפר: "אני מרגיש מצוין לאחר חצי שנה בברצלונה. אני מבין טוב יותר את המאמן ואת חברי לקבוצה. זו קבוצה חודשה שצומחת, בתקווה שנוכל להמשיך לגדול ולשחק כדורסל טוב. ההגנה שלנו הייתה טובה מאוד הערב, למרות שמכבי קבוצה התקפית מצוינת. עצרנו אותם במחצית השניה וזה היה קריטי. ההגנה שלנו חוזרת, וגם התחלנו לרוץ. זה היה משחק גדול וכולם רצו לתת את הטוב ביותר. היה לי מזל שהחברים מצאו אותי פנוי לזריקות טובות. הדבר העיקרי הוא שכקבוצה שיחקנו טוב בהגנה ורצנו בהתקפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully