וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אופוריה לא בלקסיקון שלנו"

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, מתכונן לנתניה ולא חושש מההצלחות האחרונות. איבן גרידו החולה לא יהיה כשיר למשחק הצמרת. מרטינוביץ' יפתח

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שחקני בני יהודה ערכו הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק הצמרת מול מכבי נתניה בשבת (17:00, שידור חי בספורט 1). המאמן, גיא לוזון, ייאלץ להסתדר בשבת ללא הבלם הקולומביאני, איבן גרידו, שחלה ולא התאמן ביומיים האחרונים. ככל הנראה גרידו לא יהיה כשיר לשבת. מילאן מרטינוביץ' צפוי להחליפו. כזכור, גרידו תפס לאחרונה את מקומו של מרטינוביץ' בהרכב וגילה יכולת מצוינת.

שינוי ודאי נוסף בהרכב הוא הצבתו של איציק עזוז בעמדת המגן הימני במקומו של עוז ראלי המוצהב. שחקן נוסף שלא נטל חלק באימון הערב הוא הקשר, מהראן ראדי, שחולה בשפעת ורק מחר יוחלט בצוות המקצועי האם יהיה בסגל למשחק. אל מצבת הפצועים הצטרף גם הקשר, אלי אברבנל, שסובב אמש את ברכו באימון וסובל ממתיחה חזקה מאוד ברצועה הפנימית. אברבנל ייעדר כ-10 ימים וביום ראשון יעבור צילום רנטגן על מנת לוודא שלא מדובר בקרע ברצועת הברך.

מי שכן חזר להתאמן הוא הקפטן אסי בלדוט, שנעדר מכל אימוני השבוע בגלל מחלה. נראה שבלדוט יהיה כשיר למשחק בשבת. ריבוי הפצועים והחולים הקשה על המאמן, גיא לוזון, לתרגל את ההרכב לשבת. נראה שרק מחר באימון המסכם יוחלט מי יהיו ה-11 שיפתחו במשחק מול שחקניו של לותר מתיאוס.

לוזון: "לא מתייחסים לתארים ומחמאות"

"אנחנו מתעסקים רק בעיקר, וזה אומר כדורגל. תפקידם של השחקנים להתעסק רק בכדורגל ולא בכל השטויות", כך אמר הערב גיא לוזון לקראת משחקה של הקבוצה מול מכבי נתניה. על לוזון עבר שבוע סוער, במרכזו עמדה "פרשת האשכנזים".

"את כל מה שהיה לי להגיד בנושאים האחרים כבר אמרתי. אנחנו מרוכזים אך ורק במשחק בשבת ושום דבר לא ישפיע עלינו. אנחנו באים מאוד מרוכזים, מאוד נחושים, מאוד דרוכים וזה מה שחשוב. אני מאמן כדורגל ומתעסק רק בכדורגל. את כל הדיבורים נשאיר לתקשורת, לא לי", אמר המאמן.

בני יהודה מגיעה למשחק מול נתניה לאחר שבעה ניצחונות משמונת המשחקים האחרונים. לוזון נשאל על ההרגשה להיות שותף למשחק צמרת יחד עם בני יהודה ואמר: "ההרגשה תהיה טובה רק אם ננצח בשבת. אנחנו לא מתייחסים לתארים ולמחמאות. אנחנו רוצים לבוא לעשות את העבודה ולנצח. רק אחרי זה נהיה מרוצים".

המאמן נשאל על העבודה המנטלית במהלך השבוע לאחר הניצחון הגדול 0:3 על הפועל תל אביב וענה: "השחקנים על הקרקע, לא נמצאים בשום אופוריה. אנחנו בסך הכל במקום החמישי ויש לנו עוד הרבה עבדוה והרבה במה להשתפר. אופוריה בכלל לא נמצאת בלקסיקון שלנו".

לוזון התייחס לסגל החסר: "מבחינתי מי שיעלה בשבת הוא הטוב ביותר. אין לנו שום אליבי ושום תירוץ. החבר'ה שיעלו יודעים את העבודה ויעשו אותה כמו שצריך". על היריבה אמר לוזון: "נצטרך לשחק את המשחק שלנו. המשחק הזה תלוי בנו. אנחנו משחקים בבית מול הקהל שלנו, ונצטרך שבלומפילד ייצבע בכתום. אני סומך על האוהדים המצוינים שלנו שיעשו את זה. אנחנו נצטרך לשחק את הכדורגל שלנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully