וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומנק שוב מעצבן את הצרפתים

מאמן הטריקולור השאיר מחוץ לסגל לארגנטינה את הואראו וג'יניאק המככבים בליגה. גם סבידאן בחוץ. המאמן: "לא חייב כלום לאף שחקן"

מאמן נבחרת צרפת, ריימונד דומנק, פרסם את הסגל לקראת משחק הידידות מול ארגנטינה ביום רביעי הבא. רק שחקן חדש אחד נכלל ברשימה של המאמן: שוער טולוז, סדריק קראסו, שיצטרף לסטיב מנדאנה ממארסיי והוגו לוריס מליון. יחד עם זאת, הסיפור בסגל הטריקולור הוא השחקנים שלא זומנו.

דומנק, בצעד מפתיע, החליט שלא לקרוא לחלוצים גיום הואראו מפאריס סן ז'רמן ואנדרה פייר דג'יניאק מטולוז שכבשו כל אחד 13 שערי ליגה העונה, ומצויים בכושר מצוין. גם סטיב סבידאן, שערך בכורה במשחק הידידות מול אורוגוואי בנובמבר, נשאר בחוץ. דומנק החליט לוותר גם על פטריס אברה, שמחלים מפציעה, וזימן במפתיע את ז'ולן אסקודה וסבסטיאן סקילאצ'י מסביליה, שלא נמצאים בכושר טוב. גם פלורן מאלודה לא זומן לסגל.

במסיבת עיתונאים הגן דומנק על החלטותיו מול התקפות הכתבים הצרפתים, שהציפו אותו בשאלות במסיבת העיתונאים: "אני לא חייב כלום לאף שחקן. זה לא הזמן לעשות ניסויים", אמר ועצבן את הנוכחים.

הסגל המלא למשחק:
שוערים: סטיב מנדאנדה (מארסיי), הוגו לוריס (ליון), סדריק קראסו (טולוז)

הגנה: אריק אבידל (ברצלונה), גאל קלישי (ארסנל), ז'ולן אסקודה (סביליה), רוד פאני (ראן), וויליאם גאלאס (ארסנל), פיליפ מקסס (רומא), בקארי סניה (ארסנל), סבסטיאן סקילאצ'י (סביליה)

קישור: אלו דיארה (בורדו), לסאנה דיארה (ריאל מדריד), ג'רמי טולאלאן (ליון), סמיר נסרי (ארסנל), יוהאן גורקוף (בורדו)

התקפה: ניקולס אנלקה (צ'לסי), קרים בנזמה (ליון), תיירי הנרי (ברצלונה), פרנק ריברי (באיירן מינכן), ג'ימי בריאנד (ראן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully