וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי: "נמני יאמן את מכבי כמה זמן שרק ירצה"

יו"ר מכבי תל אביב מביע אמון במאמנו אחרי הזכייה בגביע הטוטו: "כישלון שלו זה כישלון שלי". שביעות רצון ממגרלשווילי, בלבול יועמד לדין

יממה לאחר הניצחון 0:1 על מ.ס. אשדוד והזכייה בגביע הטוטו, מנסים במכבי תל אביב להוריד את השחקנים אל הקרקע וכעת כל העיניים נשואות אל עבר משחק הליגה בקרית שמונה בשבת.

כבר אמש (רביעי) בתום המשחק החליט המנג'ר אבי נמני שהשחקנים ייסעו מאיצטדיון רמת גן היישר אל מתקן האימונים בקרית שלום לטובת אמבטיות קרח וטיפולי שחרור. השחקנים ערכו אימון נוסף גם הבוקר, וצפויים להתאמן שוב מחר בצהריים לפני היציאה צפונה.

בתום פארסת חלוקת המדליות בטקס הענקת הגביע ולאחר ששחקני מכבי קיבלו בטעות את מדליות הכסף, נאספו כל מדליות הזהב שהיו אצל שחקני מ.ס. אשדוד והוחזרו לצד המנצח בצהוב. גורמים במכבי הביעו אמש את שביעות רצונם מתפקודם הטוב של מספר שחקנים וביניהם הרכש החדש חיים מגרלשווילי שהיה המצטיין בשדה ואף בישל ליוסי שבחון את שער הניצחון. מגרלשווילי תופקד בצד שמאל של הקישור, וככל הנראה ימשיך לשחק בעמדה זו גם במשחקים הבאים. גם הבלם איגור טומאסיץ', שתופקד כקשר אחורי, קיבל שבחים על משחקו.

הבוס אלכס שניידר הביע את שביעות רצונו מהנצחון והזכייה בגביע הטוטו ואמר כי "אני מאוד מאוד שמח, במיוחד בשביל האוהדים של מכבי".

יושב ראש הקבוצה אביב בושינסקי נשמע מאושר אמש בתום המשחק, ודיבר על כך שמינויו של המנג'ר אבי נמני מתחיל לקצור את הפירות. היום התראיין בושינסקי לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל והוסיף: "אבי נמני יאמן את מכבי תל אביב כמה זמן שרק ירצה. הוא עושה עבודה יפה מאוד. כישלון של אבי נמני זה כישלון של כל הצוות הניהולי וזה גם כישלון שלי, ואני לא מכיר בנאדם שרוצה להכשיל את עצמו".

הבוקר נתבשרו ראשי המועדון כי עוזר המאמן מרקו בלבול יועמד לדין משמעתי בעקבות מילים שפלט לעברו של השופט אסף קינן במהלך משחק הקבוצה נגד מכבי חיפה ביום שני שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully