וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד בספק לריאל מדריד

קשרה של ליברפול סובל מקרע בגיד בברכו, וצפוי להיעדר שלושה שבועות. ארשבין מתכונן לבכורה בארסנל, גיבן כועס על ניוקאסל

סטיבן ג'רארד, כוכבה של ליברפול, אובחן היום (חמישי) לאחר בדיקת MRI בברכו הפצועה, ולפי ממצאיה הוא ייעדר לפחות שלושה שבועות.

ג'רארד, שנפצע אמש בהפסד של ליברפול לאברטון במסגרת הגביע, סובל מקרע בגיד ברכו השמאלית, ובנוסף למשחקי הליגה הקרובים, הוא יחמיץ גם את משחקה של נבחרת אנגליה נגד ספרד ב-11 לפברואר.

בינתיים, ההתאחדות האנגלית מסרבת לסלוח לרשת ITV המקומית, שהעבירה את השידור החי מגודיסון פארק אך עברה לפרסומות בדקות ההכרעה וגרמה למיליוני הצופים בבית לפספס את שער הניצחון של אברטון בשידור חי. ההתאחדות הביעה את זעמה, ותדרוש "הסבר מפורט" על התקלה.

מתברר כי מקור התקלה היא פרסומת ברשת שעולה באופן אוטומטי בשעה מסוימת, שלא בוטלה לזמן ההארכה של המשחק (שכמובן, לא הייתה מתוכננת בלוח השידורים המקורי). "זה בלתי נסלח", אמר מייקל גרייד מ-ITV, "אני, כאוהד כדורגל, הייתי דבוק למסך מרוב מתח והייתי מאוכזב כמו כולם שלא ראיתי את השער בשידור חי".

ארשבין מתכונן להופעת בכורה מול טוטנהאם

אנדריי ארשבין, הרכש החדש של ארסנל, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי התותחנים ביום ראשון הקרוב מול טוטנהאם (15:30). מהצד השני, טוטנהאם ככל הנראה תעלה בהרכב שיכלול את רובי קין, וארסן ונגר חייב להגיב בנשק התקפי במיוחד.

החלוץ שהגיע השבוע ללונדון מזניט סנט פטרסבורג, יעבור מבחן כשירות, וינסה להוכיח כמה דברים למנג'ר שלו, שקצת לפני החתמתו התבטא בתקשורת ואמר: "אנחנו לא צריכים מושיע מיידי, אני לא מאמין בכאלה".

שיי גיבן משחרר מטען על ניוקאסל

שיי גיבן, שעבר לאחרונה מניוקאסל למנצ'סטר סיטי, התייחס לקבוצתו, ומסתבר שהוא נושא עמו מטען כבד. השוער האירי אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הסיטי, במשחק נגד מידלסבורו. כזכור, גיבן שוחרר מניוקאסל בתום סאגה שבמרכזה שחרורו של ג'ו קיניר לשחררו.

"אני מרגיש שניוקאסל הייתה יכולה לטפל בנושא טוב יותר למען האמת, אבל אני מאושר להיות כאן עכשיו. זו הזדמנות מצויינת עבורי", אמר גיבן בראיון ל"סקיי" והוסיף: "ממועדון שהייתי בו 12 שנים ציפיתי ליחס יותר טוב, ולא חשבתי שהם יגרמו לי לעשות דברים שלא רציתי לעשות".

גיבן הודה שהקש ששבר את גב הגמל היה התבוסה של ניוקאסל לליברפול 5:1, למרות שבאותו משחק הוא רשם הצלות גדולות. "זו ככל הנראה הייתה המדרגה הנמוכה בקריירה שלי. כעת פתחתי פרק חדש ואני נרגש מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully