וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "לא פוסל את האפשרות לאמן בעתיד"

קפטן ריאל מדריד, שערך סיור בכלא וענה על שאלות של אסירים, התייחס לשאלה מה יעשה אחרי הפרישה, והוסיף: "יהיה קשה להשיג את ברצלונה"

ביום שבת האחרון השווה ראול את שיאו של אלפרדו די סטפאנו בשיאן הכיבושים של המועדון בכל הזמנים, עת כבש את השער ה-307 בקבוצה. קפטן ריאל מדריד מתכונן לשער שיציב אותו לבד בראש, ובין לבין הוא מתנדב למעשי צדקה. ראול ערך סיור בכלא וביקר אסירים, כמו כן הוא העביר להם הרצאה, בסופה נשאל שאלות על ידי האסירים.

ראשית, הקפטן התייחס לשאלה האם קיימת האפשרות לריאל להשיג את ברצלונה במאבק האליפות, ואמר: "זה יהיה מאוד קשה, אבל נילחם עד הסוף". כשנשאל על עתידו במועדון הלבן, ענה כי "הוא צופה לעצמו עוד שנתיים-שלוש של משחק ואז פרישה, כשהוא לא פוסל את האפשרות להמשיך לאימון".

החלוץ גם נשאל לגבי שילובם של שחקנים צעירים כשרוניים בקבוצה, והזכיר שהוא היה מאוד צעיר כשהוא עלה להרכב הראשון. "מי שטוב משחק", הוסיף. הוא גם התבטא לגבי הבחירות לנשיאות שייערכו במועדון, לאחר התפטרותו של רמון קלדרון, ולגבי האפשרות שפלורנטינו פרז יחזור לכהן כנשיא: "זו החלטה של חברי המועדון, כל החלטה שלהם תהיה טובה".

מקסס היה מעורב בתגרה עם אוהדי לאציו

תחנת רדיו ברומא פירסמה אמש (רביעי) כי פיליפ מקסס, בלמה הצרפתי של רומא, אושפז בבית חולים לאחר שהיה מעורב בקטטה עם אוהדיה של היריבה העירונית, לאציו.

התקרית אירעה ככל הנראה במועדון לילה בעיר הבירה. נודע כי מקסס שהבלם בן ה-26 היה מעורב בוויכוח שהתחמם יתר על המידה והפך תגרה. מקסס הובהל לבית חולים שם קיבל טיפול ושוחרר לאחר מכן.

סוכנות הידיעות האיטלקית, ANSA, הוסיפה כי ג'רמי מנז היה גם מעורב באירוע, וכי הצמד הותקפו על ידי אוהדי לאציו, אבל הם החליטו לבסוף לא להגיש תלונה במשטרה אודות התקיפה.

עבור מקסס זו לא הפעם הראשונה שהוא חווה תקרית אלימה ולא נעימה. ביולי שנה שעברה הוא הותקף כאשר עברייינים פרצו לביתו שברומא, גנבו את מכוניתו, בה ישנה בתו בת השנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully