וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי כואב שיש: ליברפול הודחה מהגביע

האדומים איבדו את סטיבן ג’רארד, שנפצע כבר בפתיחת הדרבי מול אברטון בסיבוב הרביעי בגביע, והפסידו 1:0 משער בדקה ה-118

אחרי שלא הצליחו למצוא הכרעה ביניהן במשחק הראשון, נפגשו הערב (רביעי) 8 קבוצות שונות למשחק חוזר במסגרת הסיבוב ה-4 בגביע האנגלי, כדי להכריע מי מביניהן תישאר עם התקוות להניף את הגביע. במשחק המרכזי של הערב ניצב הדרבי של ליברפול, בו אירחה אברטון את יריבתה העירונית. השתיים הציגו יכולת חלשה מאוד לאורך 90 דקות, הלכו להארכה והיו מרחק נגיעה מפנדלים, אבל שער של גוסלינג בדקה ה-118 קבע 0:1 לזכות המארחים שהמשיכו לשלב הבא.

בסך הכל, נראה שבעיירית ליברפול יכולים להיות מרוצים בהחלט. ליברפול ואברטון סידרו לעיר דרבי נוסף לאחר שלא הצליחו למצוא הכרעה במשחק הראשון, וכדי לסדר לאוהדים שהגיעו למשחק עוד קצת תמורה לכסף שלהם, הם האריכו את המשחק ל-120 דקות לאחר ששוב לא הצליחו למצוא את ההכרעה. הפתיחה היתה מאכזבת במיוחד לליברפול, לאחר שסטיבן ג'רארד נפצע כבר בדקה ה-15 ונאלץ לרדת אל הספסל. מחליפו, יוסי בניון קיבל הזדמנות נהדרת במחצית הראשונה כשנשלח מהאגף אל הרחבה, אך לא הצליח להכניע את הווארד.

שתי הקבוצות לקחו צעד אחורה ולא הצליחו להגיע להזדמנויות משמעותיות, וגם הרחקתו של לוקאס בדקה ה-75 (צהוב שני) לא סייעה לאדומים להכריע את המשחק בזמן החוקי. הקצב האיטי המשיך גם בהארכה, כשאברטון מנסה ללחוץ מעט יותר על שערה של ליברפול, אך ריינה היה במקום כדי להציל את האדומים. אבל אז הגיע הרגע של גוסלינג, שקיבל הגבהה בדקה ה-118 אל הרחבה, גבר על שני מגינים והקפיץ מעל ריינה כדי לשלוח את אברטון לשלב הבא ואת האוהדים שלה לפאבים הקרובים למקום מגוריהם כדי לחגוג את הרגע.

במשחקים נוספים גברה אסטון וילה על דונקסטר המפתיעה 1:3, משערים של סטיב סידוול (15), ג'ון קארו (19) ונתן דלפונזו (61). ג'ייסון פרייס הצליח רק לצמק בדקה ה-45. דרבי קאונטי התגברה על פיגור 2:0 (כריס כהן 2, נתן טייסון 14) מול נוטינגהאם פורסט ויצאה עם ניצחון גדול, 2:3. רוב הולס (28, פול גרין (60) וכריס קומונס (74) היו הגיברים של דרבי. בלקבורן וסנדרלנד גם הן נגררו להארכה לאחר שסיימו ב-1:1 בתום 90 הדקות שניתנו להן, אבל 2 דקות לפני שהמשחק הגיע לפנדלים כבש בני מקארתי את שער הניצחון שהעלה את בלקבורן לסיבוב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully