וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקודה הלבנה שהצילה את הזברות

יובנטוס התקשתה מול נאפולי וסיימה ב-0:0 אך עלתה לחצי גמר הגביע בתום דו קרב פנדלים. מילאן סיימה ב-2:2 עם ריינג'רס במשחק ידידות

תמונת חצי גמר הגביע האיטלקי הושלמה הערב (רביעי) עם העפלתה של יובנטוס לארבע האחרונות במפעל לאחר ניצחון בפנדלים על נאפולי ברבע הגמר. שתי הקבוצות, שאיבדו גובה בליגה בשבועות האחרונים, סיימו משחק קצבי ורב הזדמנויות ב-0:0, ובתום דו קרב הפנדלים ניצחה יובה 3:4 וסידרה לעצמה מפגש עם לאציו בחצי הגמר. בחצי הגמר השני ייפגשו אינטר וסמפדוריה.

נאפולי הגיעה לטורינו ללא רגשי נחיתות והירבתה להחמיץ מול אלכס מנינגר שעצר את כל הניסיונות של התכולים ב-120 הדקות. מנגד הצליחה יובנטוס למצוא את הרשת בדקה ה-93 מרגלו של דויד טרזגה, אך השער נפסל בטענה לנבדל והמשחק הלך להארכה, בה נשמרה התוצאה עד לדו קרב הפנדלים.

אחרי ארבע בעיטות מוצלחות בשני הצדדים החטיא פאבל נדבד את הבעיטה שלו, אבל אזיקל לאבצי הגיב בהחטאה משלו, והשוויון נשמר. לאחר החטאה נוספת של מומו סיסוקו היה נדמה שנאפולי בדרך לניצחון, אבל שתי בעיטות מרושלות של מתיאו קונטיני ווולטר גארגנו שינו את התמונה ושלחו את הגברת הזקנה לחצי הגמר.

* מילאן, שהודחה על ידי לאציו ברבע הגמר, סיימה הערב ב-2:2 את משחק הידידות שלה מול ריינג'ר הסקוטית באייברוקס שבגלזגו המושלגת. הגלאקטיקוס של קרלו אנצ'לוטי הפכו פיגור משער של דמרקוס ביזלי בדקה ה-64 ליתרון משערים של אלשנדה פאטו (69) וקאקה (77), אבל סשה פפאץ' איזן לסקוטים בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully