וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפילת ברלין

אלבה כבר הוליכה ב-19 על ריאל מדריד, אבל הספרדים חזרו בהדרגה וניצחו את הגרמנים הנאיבים 84:87. אולימפיאקוס - טאו 70:73

אחרי שהמחזור השני של שלב הטופ 16 יצא לדרך כבר אתמול (רביעי), ניסו שש קבוצות נוספות לפלס את דרכן הערב לכיוון היעד המרכזי: הפיינל פור בברלין.

במוקד המשחקים אירחה אולימפיאקוס החבולה את טאו ויטוריה האימתנית, במשחק של להיות או לחדול מבחינתה בבית ה' ואחרי דקות ארוכות של פיגור, יצאה מהמשחק כשידה על העליונה עם ניצחון 70:73. את הבית מוליכה כעת מילאנו, שניצחה את סופוט 60:62 ונשארה הקבוצה היחידה בבית עם מאזן מושלם.

בבית של מכבי תל אביב נרשמה דרמה לא קטנה בברלין לאחר שאלבה המקומית הלמה בריאל מדריד במשך מחצית שלמה וכבר הוליכה מולה ב-19 הפרש, אלא שמחצית שנייה של 32:50 לזכותה של הספרדים העניקה להם ניצחון 84:87.

אלבה ברלין - ריאל מדריד 87:84

רבות דובר על כך שהעלייה לשלב הבא מהבית עשויה להקבע לא רק במאבקים בין מכבי תל אביב ליריבותיה הספרדיות, אלא גם באפשרות להפתעות באולם המלא בלמעלה מ-11 אלף אוהדים בברלין. הערב זה כמעט הלך לגרמנים, אבל הם לא הצליחו וספק אם יזכו להזדמנות נוספת.

הגרמנים הוליכו בפערים קטנים לאורך הרבע הראשון, אבל את השני פתחו בריצת 2:12, כשג'וליוס ג'נקינס מפציץ ומעלה את הקבוצה הביתית ל-22:36 ובהמשך ל-28:47 ול-37:52 במחצית.

20 הדקות הראשונות כנראה הפכו לשעון מעורר עבור הקבוצה האורחת, שנזכרה להתחיל לשחק והתחילה לכרסם בפער בהדרגה. לואיס בולוק נכנס לפעולה וביחד עם סרחיו לול סייע לספרדים להוריד ל-68:63 לקראת סוף הרבע השלישי.

הגרמנים חזרו ל-65:77 ברבע הרביעי, אבל התקשו להרוג את המשחק, אפישרו לריאל לחזור ושלשה של אקסל הרוול פחות משתי דקות לסיום קבעה 81:81. משם הכל הלך בכיוון של ריאל, שעם קליעות עונשין מוצלחות השלימה מהפך גדול.

פליפה רייס היה השחקן הבולט של ריאל ברבע האחרון והוא סיים את המשחק עם מספרים יפים של 18 נקודות ו-11 ריבאונדים. לואיס בולוק היה הקלעי הבולט של ריאל עם 19ואלכס מומברו קלע 12. ג'וליוס ג'נקינס קלע 21 עבור המקומיים, אבל לא הופיע לדקות ההכרעה, אלכסנדר נאדג'פג'י הוסיף 16 נקודות ב-8 מ-9 מהשדה.

אולימפיאקוס - טאו ויטוריה 70:73

בקבוצה מפיראוס ידעו שגורל המשחק הזה עשוי להכריע עבורם את המשך העונה האירופאית ואחרי הפסד מפתיע למילאנו בשבוע שעבר, פגשו את היריבה החזקה ביותר שלהם בשלב הטופ 16 וניצחו.

תחילת המשחק סיפרה על הכושר של היוונים לאחרונה לאחר שהקבוצה הבאסקית לא נבהלה מ-11 אלף צופים באולם השלום והאחווה, נטלה את ההובלה מאמצע הראשון בעזרת נקודות של איגור ראקוצ'ביץ' ומירזה טלטוביץ', וסיימה את המחצית ביתרון 36:44.

היוונים ניסו להוריד, אבל הקבוצה האורחת הצליחה לשמור על היתרון שלה ואף להגדיל אותו לספרות כפולות באמצע הרבע השלישי. לקראת סוף הרבע אולימפיאקוס סופסוף הצליחה לבצע כמה עצירות ו-40 שניות לבאזר השלימה את המהפך, עלתה ל-55:56 ופתחה את המשחק מחדש.

אולימפיאקוס כבר הוליכה ב-6 ברבע האחרון, אבל ראקובצ'ביץ' במו ידיו דאג לשמור על הבאסקים בתמונה. סל רדף סל, אבל היוונים הצליחו לשמור על פער קטן ונקודות של לין גריר מהקו סגרו את הסיפור.

לין גריר הוליך את אולימפיאקוס עם 21 נקודות ויאניס בורוסיס הצטיין עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים. יותם הלפרין קלע 10 נקודות, כולן במחצית הראשונה וניקולה וויצ'יץ' הסתפק ב-9. איגור ראקוצ'ביץ' קלע 4 מ-6 מחוץ לקשת בדרך ל-23 נקודות עבור טאו ומירזה טלטוביץ' התפרע עם 4 מ-12 מאותו מקום וקלע 14.

פרוקום סופוט - מילאנו 62:60

סופוט ממשיכה להסתמן כקבוצה החלשה ביותר בטופ 16 והערב רשמה את הפסדה השמיני ברציפות ביורוליג הפעם מול מילאנו שופעת הביטחון, שרק לפי שבוע גברה על אולימפיאקוס הגדולה.

מילאנו השתמשה ביתרון האיכותי שלה ברבע הראשון בו כשמחקה פיגור 7:0 כדי לסיים את הרבע הראשון ב-18:25, אבל הקבוצה הפולנית הורידה למינוס 3 בתום המחצית. ההמשך התפתח כמשחק של חתול ועכבר כשהאיטלקים מגדילים והפולנים מקטינים וחוזר חלילה, אבל 8 דקות לסיום הצליחה הקבוצה הביתית להפוך את התוצאה ועלו ל-53:54.

מכאן התפתח משחק צמוד, אבל למרות רבע אחרון חלש, האיטלקים נעזרו ביתרון איתו נכנסו ל-10 הדקות האחרונות כדי להשיג ניצחון קטן ששווה שתי נקודות גדולות. הוליס פרייס שכל כך נהנה לשוב ליורוליג, הוליך את המנצחת עם 19 נקודות ודייויד הוקינס הוסיף 16. דייויד לוגאן היה הקלע המצטיין של סופוט עם 16 נקודות, אבל גם איבד 6 כדורים. רוני בורל הוסיף 11 ופאט ברק 10 ו-8 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully