וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אחרי 11 שנים, הגיע הזמן לגמר"

מאמן ברצלונה מייחס חשיבות רבה לחצי גמר הגביע נגד מאיורקה (22:30, 5+ לייב). אוואט מורחק. סביליה ניצחה את בילבאו 1:2 בחצי הגמר השני

קרב בין הראשונה לאחרונה לא מעורר יותר מדי התרגשות בימים כתיקונם, אך כשמדובר בגביע הגישה היא שונה לגמרי. ברצלונה הנהדרת תארח מחר (חמישי, 22:30, 5+ לייב) את מאיורקה במשחק הראשון של חצי גמר הגביע הספרדי, ובשתי הקבוצות מייחסים חשיבות רבה למעמד.

המאמן פפ גווארדיולה יגיע ללא צ'אבי שיקבל מנוחה, כשגם קרלס פויול וסיידו קייטה נמצאים בספק למשחק. הקטלונים צפויים לבצע עוד מספר שינויים, כנהוג ברוטציה שלהם במשחקי הגביע, כשהמטרה ידועה: יצירת מקדמה רצינית לקראת הגומלין שייערך ב-4 במרץ באונו אסטאדי וצעד נוסף לעבר גמר מספר 34 בתולדות המועדון. ראוי לציין כי ברצלונה לא הפסידה ליריבה ספרדית כבר 26 משחקים, וסמואל אטו לא ירצה שדווקא קבוצתו לשעבר תקטע את הרצף.

גווארדיולה מתקשה לקבל את הפרשנויות שמדברות על ניצחון קל של בארסה. "כולם אומרים שמאיורקה חלשה ושהם בכלל לא מתעניינים בגביע, אבל זה ממש לא נכון", אמר המאמן. "הייתי שחקן, ולא נראה לי שמישהו מהם לא חושב על הגמר. זו קבוצה שכבר עשתה לנו צרות בליגה והדיחה קבוצות מהליגה הראשונה בגביע העונה. 11 שנים לא היינו בגמר הגביע והגיע הזמן לעשות את זה. אני רוצה לראות 30-40 אלף אוהדים שלנו מלווים אותנו בגמר וחוגגים בסיום". באותו גמר לפני 11 שנים, גברה ברצלונה עם גווארדיולה בסגל, על מאיורקה בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה וזכתה בגביע האחרון שלה.

לקראת המשחק, הפתיע חלוצה של ברצלונה, סמואל אטו, שאמר כי הוא רוצה לסיים את הקריירה דווקא במאיורקה, ממנה הגיע לקבוצה הקטאלונית: "אני רוצה לשחק כשנה או שתיים במאיורקה, לפני שאני פורש, ולא משנה באיזו ליגה הקבוצה תהיה".

מאיורקה, שדווקא השתפרה לאחרונה וחלפה על פני אלמריה ובטיס בדרך לחצי הגמר, חזרה לסורה עם הפסד 1:0 לאוסאסונה שהנחית אותה למקום האחרון. מאיורקה תופיע ללא השוער דודו אוואט שהורחק באותו משחק אחרי נגיעת יד מחוץ לרחבה, וכמוהו ייעדר גם דויד נבארו. "לא נותר לנו דבר אלא להילחם על כל משחק כאילו מדובר בגמר", אמר החלוץ פייר וובו. "אולי נגרום לאוהדים שלנו קצת נחת".

סביליה - אתלטיק בילבאו 1:2

המשחק הראשון בחצי הגמר השני נערך כבר הערב (רביעי), עם הניצחון הדרמטי של סביליה 1:2 על אתלטיק בילבאו. האנדלוסים, שהפסידו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם והתרחקו מריאל מדריד במאבק על המקום השני בטבלה, ספגו שער ביתי מרגליו של פרננדו יורנטה בדקה ה-43, אבל השיגו את השוויון בדקה ה-61 משער של הארגנטינאי אלדו דושר, ובסופו של דבר חילצו גם את הניצחון משער של ארגנטינאי אחר, לאוטרו אקוסטה, בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully