וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל הקפיא פעילות הנבחרת האולימפית

4.2.2009 / 18:52

לאחר שהועד האולימפי קבע כי יחדול מתמיכתו, הוחלט באיגוד על הפסקת הפרוייקט. שרף: "החלטה הפוגעת בעתיד הכדורסל הישראלי"

האם התקווה לראות את נבחרת ישראל מלהטטת על פרקטי האולמות באולימפיאדת לונדון 2012 נהיו קטנים עוד יותר? הערב (רביעי) שיחרר איגוד הכדורסל הודעה כי הועדה המקצועית החליטה להקפיא את פעילות הנבחרת האולימפית, אותה מאמן ארז אדלשטיין, בעקבות כוונת הועד האולימפי להפסיק ולתמוך בנבחרת מוקדם יותר השבוע. כזכור, השתתפה נבחרתו של אדלשטיין בטורניר לפני מספר שבועות בהולנד, אך עתה נראה כי זה היה הטורניר האחרון בו תשחק הנבחרת.

מאמן הנבחרת הבוגרת, צביקה שרף נשמע כעוס במיוחד על המצב: "מדובר בהחלטה הפוגעת בעתיד הכדורסל הישראלי בתצורה משמעותית. הענף שגם כך אינו זוכה לתקצוב ראוי ביחס להישגי נבחרות ישראל השונות והקבוצות, מקבל מכות אחרי מכות". אדלשטיין גם הוא ציין כי מדובר בהחלטה שערוריתית: "איני רואה שום מצב שפרויקט לאומי בסדר גודל שכזה, שהינו לטובת קידום הכדורסל הישראלי בכלל והכדורסלן הישראלי בפרט, ייעצר באיבו. הפרויקט הזה מקבל לאורך השנים האחרונות, יום, יום, את השחקן הישראלי הצעיר, ומטפח אותו. שחקנים מגיעים לפרויקט עם תשוקה ורצון להתקדם וחבל שהפרויקט הזה ייעצר".

מן הועד האולימפי נמסר בתגובה: "הועד האולימפי פועל בהתאם לאמנה בין הצדדים, בה קיים סעיף האומר כי במידה והמצב הכלכלי משתנה, ישתנו תנאי ההתקשרות בין הצדדים. אנו מצטערים שאיננו יכולים לסייע בשלב זה כפי שרצינו לסייע. יחד עם זאת, בזמן הקרוב נקיים פגישה עם ראשי איגוד הכדורסל, מתוך תקווה למצוא פתרונות להמשכיות הפרויקט. חשוב לציין שהאחריות לקיום נבחרות לאומיות בכדורסל וקידומן המקצועי מוטלת על איגוד הכדורסל ולא על הועד האולימפי. בשנים בהן היתה רווחה כלכלית גם איגוד הכדורסל נהנה ממנה ולא במעט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully