וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו

בישול של חיים מגרלשווילי, הטוב במגרש, סידר שער לשבחון והעניק למכבי תל אביב ניצחון 0:1 וזכייה בגביע הטוטו על חשבון אשדוד הנאיבית

התואר הראשון בליגת העל לעונה זו חולק הערב (רביעי), כשהזוכה המאושרת היא מכבי תל אביב שניצחה בגמר 0:1 את מ.ס. אשדוד וזכתה בגביע הטוטו בפעם השלישית בתולדותיה. לאשדוד זהו מפח נפש נוסף, לאחר שלושה הפסדים קודמים במעמד הגמר של המפעל.

מכבי תל אביב פתחה טוב יותר וסיכנה את השער של דראגן סטויקיץ' בעיקר דרך חיים מגרלשווילי המצוין, שהתאקלם היטב בעמדת הקשר השמאלי והיה הכתובת בכל התקפה מסוכנת של הצהובים. אשדוד ניסתה קצת במתפרצות, אבל השלישייה ההתקפית המסוכנת לא הזכירה את ההצגה מחצי הגמר נגד בני סכנין וזה היה רחוק מהכדורגל המלהיב שאשדוד מסוגלת לתת. האירוע שמשך את תשומת הלב במחצית הראשונה היה בדקה ה-39, אז ברוך דגו נכנס במקום קובי דג'אני, שלא אהב את החילוף וירד במהירות לחדרי ההלבשה מבלי ללחוץ את ידו של המאמן יוסי מזרחי.

העליונות היחסית של מכבי - במשחק חלש של שני הצדדים, אם כי משופר ביחס לגמר גביע הטוטו המחריד של הלאומית - באה לידי ביטוי גם לאחר ההפסקה, כשמגרלשווילי ממשיך לחרוש את האגף השמאלי ולעשות כאב ראש למתן אוחיון. בדקה ה-60 המאמצים באגף השמאלי נשאו פרי, כשהשחקן ששב מהולנד בישל ליוסי שבחון את שער היתרון. אשדוד שלחה את כל הכלים ההתקפיים שלה, כולל שי הולצמן שכבר התמקם לו בתפקיד עוזר המאמן, אבל שום דבר לא עבד עבורה הערב.

בעונה כה עלובה של מכבי תל אביב, כל שנותר לאבי נמני ולאוהדים הצהובים הוא להתנחם בתואר השלישי בחשיבותו, הראשון של הקבוצה לאחר חמש שנים שחונות. אשדוד ממשיכה את התקופה הרעה מהליגה וצריכה להיזהר מהידרדרות לתחתית, שם מסובכת כבר זוכת גביע הטוטו הטרייה.

מהלך המשחק

דקה 3: שבחון השתחרר יפה ובעט מ-18 מטרים, סטויקיץ' עמד במבחן הראשון וקלט את הכדור.

דקה 13: מגרלשווילי השתלט על כדור בחזה וירה מ-20 מטרים מעל השער.

דקה 14: שריקי ניסה להקשית מזווית אלכסונית מעל יבריץ', אך הכדור לא היה מספיק מדויק ונהדף לקרן.

דקה 30: הנעת כדור טובה של מכבי הסתיימה בשמאלית אדירה של מגרלשווילי, שנעצרה ברשת החיצונית.

דקה 39: דג'אני הוחלף בידי דגו, סירב ללחוץ את ידו של המאמן יוסי מזרחי וירד כעוס לחדר ההלבשה.

דקה 42: משה אוחיון בחן את יבריץ' מזווית קשה, השוער הדף לקרן.

דקה 60: גול! מגרלשווילי הוציא כדור רוחב מאיזור נקודת הקרן בצד משאל, שבחון קיבל את הכדור ובעט שטוח ומדויק לפינה הרחוקה של סטיוקיץ'. 0:1 למכבי ת"א

דקה 61: ג'ונסון הקפיץ כדור לעבר בוזגלו, שבחצי מספרת בעט לקורה ופיספס הזדמנות להשלים צמד בזק.

דקה 68: המחליף סילי מצא עצמו לבד ברחבה, אך בעט ברשלנות החוצה.

דקה 69: צ'וקול ירה במפתיע מ-25 מטרים, הכדור האדיר ליטף את הקורה וניתז החוצה.

דקה 86: יבריץ' יצא רע לכדור קרן, אבל הספיק לחזור כדי לקלוט על הקו את הנגיחה של דגו.

דקה 88: מגרלשווילי חתך משמאל וברגל ימין בעט חזק והחמיץ במעט את השער.

דקה 89: מקרייב בעט חזק ממרכז הרחבה, אבל יבריץ' זינק יפה ומנע שער.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, איגור טומאסיץ' (משה מישאלוב, 77), חיים מגרלשווילי, יוסי שבחון (שרן ייני, 90), מאור בוזגלו (גיז'רמו ישראלביץ', 84), עמנואל מאיוקה (סקוט סילי, 56).

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', מתן אוחיון (ליאור ראובן, 77), לובומיר קוביצה, כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר (שי הולצמן, 70), משה אוחיון, קובי דג'אני (ברוך דגו, 39), דוד רביבו, עידן שריקי (אמיר לביא, 50), דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully