וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מגבירה הילוך בעניין בקהאם

גליאני הודיע כי עורכי הדין של השחקן מנהלים מגעים עם הגלאקסי על הארכת תקופת ההשאלה. מלדיני יקבל משחק פרישה מהנבחרת

מילאן מגבירה הילוך בכל הקשור לנסיונותיה להשאיר במועדון את דיוויד בקהאם. כזכור, הקשר האנגלי הושאל לרוסונרי מלוס אנג'לס גלאקסי עד השמיני בחודש מארס, מועד פתיחת העונה החדשה ב-MLS. בקהאם התאקלם נפלא במילאן ושני הצדדים הביעו בימים האחרונים את רצונם להאריך את ההתקשרות לפחות עד תום העונה, כאשר בסן סירו כבר מתכננים לנסות ולרכוש את השחקן. במקרה כזה, עשוי יוהאן גורקוף להימכר.

"עורכי הדין של בקהאם נמצאים במגעים עם הגלאקסי, אך לא מתקיים כל מו"מ עם הקבוצות בשלב זה", אמר סגן הנשיא, אדיראנו גליאני, לאתר הרשמי של הקבוצה. גליאני דיבר ערב יציאת מילאן לסקוטלנד למשחק ידידות מול גלאזגו ריינג'רס. "אם הם יסכימו להיכנס למו"מ, נשמח לדבר".

גליאני הוסיף: "הוא שחקן של הגלאקסי, ואני מקווה שהם יחליטו למכור אותו. ננסה להחתים אותו עד תום העונה או לרכוש אותו. אחרת, נהיה מאוכזבים אם הוא יעזוב". גליאני ציין כי הוא מקווה שעורכי הדין יגיעו לסיכום עד תום מועד ההשאלה, בחודש הבא.

מלדיני יקבל משחק פרידה מהנבחרת

פאולו מלדיני כבר בן 40 והעונה הנוכחית היא ככל הנראה האחרונה שלו בקריירה. זה לא מפריע לכלי תקשורת רבים באירופה ובאיטליה לקרוא לזמנו למשחק ראווה אחרון במדים הכחולים של הנבחרת. מלדיני הודה בראיון טלוויזיוני לערוץ הטלוויזיה של מילאן כי הוא מעוניין לקבל זימון למשחק פרידה חגיגי. מאמן האזורי, מרצ'לו ליפי אמר בתגובה כי לא יתנגד למהלך, אך לא יזמן את השחקן למשחק הידידות הקרוב מול ברזיל, שיתקיים ביום שלישי הבא בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully