וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המיליונים של סיטי לא שווים כלום"

אולי האנס, יו"ר באיירן מינכן, לועג למיליונרים ממנצ'סטר: "מרוויחים הרבה, ולא עושים כלום". רונאלדו בוידוי: "אני אוהב שריקות בוז"

נמשכות התגובות בעולם שמביעות שמחה לאיד לכישלונה של מנצ'סטר סיטי. הסיטיזנס, כזכור, נרכשו על ידי מיליארדרים שאיימו להשקיע מאות מיליוני ליש"ט על מנת להפוך את המועדון לאימפריה, אך עד עכשיו נכשלים במשימתם, כשהקבוצה בתחתית הפרמיירליג. חובבי הכדורגל אף פעם לא אהבו קיצורי דרך, ואחרי שקאקה סירב לסיטי נדמה שניתן רשמית האות לקטילה המונית של הדרך של הבעלים החדשים.

עכשיו מי שמצטרף למקהלה הוא אולי האנס, מנכ"ל באיירן מינכן, שלועג לסיטי. האנס מוכר בעולם הכדורגל האירופאי כמנהל כספים קפדן שלא מתפתה לפזרנות, על אף שרק לפני שנה וחצי שילם למארסיי 25 מיליון ליש"ט עבור פרנק ריברי (שפתאום נראה כעסקה זולה וכדאית, בהתחשב בעובדה שסיטי שילמה 32 מיליון עבור רוביניו והציעה 100 מיליון עבור קאקה).

"ראיתי את המשחק של מנצ'סטר סיטי מול סטוק סיטי בשבוע שעבר", אמר האנס בחיוך, "ושמתי לב שהמיליונים שהושקעו על ידי אנשים מסוימים נעשו בצורה מאוד רעה. בצורה הזאת, הכסף לא שווה הרבה. ראיתי יותר מדי שחקנים שמקבלים יותר מדי כסף, שפשוט לא מצליחים לעשות כלום על הדשא". האנס אף סיפר כי "לא אשחרר את ריברי בעד שום סכום שבעולם, גם לא תמורת 100 מיליון", והזהיר את סיטי שלא תנסה אפילו לפנות לשחקנה.

אגב, נואל גלאגר מלהקת אואזיס, הידוע בתור אוהד שרוף של מנצ'סטר סיטי, אמר שהוא לא נוטר טינה לקאקה על כך שלא הגיע לקבוצה האהובה עליו בסופו של דבר. אואזיס הופיעה מול כוכבי כדורגל באיטליה השבוע, כמו דיוויד בקהאם ואלסנדרו דל פיירו וגלאגר הקדיש את אחד השירים הידועים של הלהקה 'Don't Look Back in Anger' לכוכב הברזילאי.

בניטז, נפלת בפח

סר אלכס פרגוסן התלונן פעמים רבות על היחס הקשה לו זוכה הסופרסטאר שלו, כריסטיאנו רונאלדו, מצד שחקני הקבוצה השנייה ועל העובדה שכל אוהדי יריבה של היונייטד שורקים לו בוז בכל פעם שהוא נוגע בכדור. רונאלדו, לעומתו, לא נראה מוטרד מהעניינים האלה. למעשה, הוא כל כך רגיל לעוינות של אוהדי היריבות, שהוא חושב שהוא פורח על שנאת האוהדים.

הפורטוגלי התראיין ל"סאן" ואמר: "עכשיו זה נהיה נורמלי מבחינתי. כשזה לא קורה, אני חושב 'למה הם לא שורקים לי בוז?'. זה חלק מהכדורגל. אולי הם חושבים שאם הם ישרקו לי בוז אני אאבד ריכוז, אבל זה לא קורה כי אני אוהב את זה".

רונאלדו כבש בעונה שעברה 42 שערים והוביל את יונייטד לזכייה באליפות הפרמייר ליג כמו גם זכייה בליגת האלופות. העונה הוא סבל מפציעות, אך הצליח להגיע ל-14 שערים ו-11 בישולים עד כה. "השתפרתי בכל עונה, והעונה שעברה היתה הכי טובה שלי, אבל אני רוצה יותר. העונה אני רוצה לכבוש את אותו מספר שערים או אפילו יותר. אני יודע שזה יהיה קשה, אבל אני חושב שזה אפשרי."

לפני כחודש, התפרץ רפא בניטז על פרגוסון, בשל טענותיו כי ליבפול לא יכולה לעמוד בלחץ. ריו פרדיננד רואה בהתפרצות הוכחה לכך שבניטז באמת לחוץ: "הוא נפל למלכודת. הפסיכולוגיה היא דבר חשוב בכדורגל", אמר הבלם בן ה-30.

ריאן גיגס, מצידו, חושב שליברפול החמיצה את ההזדמנות שלה לברוח מיונייטד בזמן שהשדים האדומים שיחקו בגמר ליגת האלופות העולמית בטוקיו: "אנחנו נאלצנו לנסוע לטוקיו, אבל אף אחד לא ניצל את זה", אמר הכוכב הוולשי הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully