וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראיין צ'ייס חתם בדינמו מוסקבה

הרכז יצטרף לדיוויד בלאט במקום ג'אנרו פארגו והוליס פרייס, שעזבו. המאמן האיטלקי סרג'יו סקאריולו חתם על חוזה ל-4 שנים בנבחרת ספרד

סרג'יו סקאריולו, המאמן האיטלקי של חימקי מוסקבה הרוסית, יאמן את נבחרת ספרד בארבע השנים הבאות, כך הודיעה היום (רביעי) רשמית ההתאחדות הספרדית. במשך שבועות ארוכים נוהל מו"מ בין הצדדים. סקאריולו, שחתם בחימקי לפני כחודש, רצה מאוד לקבל על עצמו את שני התפקידים, ולאחר שהמועדון הרוסי נתן אישור, הדבר אכן יצא אל הפועל.

"אנחנו מודים לחימקי על המוכנות להגיע לסיכום, שיועיל לכל הצדדים", אמר נשיא ההתאחדות הספרדית, חוזה לואיס סאז. סקאריולו בן ה-47 ידריך את הנבחרת עד שנת 2012, כשחוזהו יסתיים לאחר המשחקים האולימפיים בלונדון.

סקאריולו אימן בעבר את בולוניה, טאו ויטוריה, ריאל מדריד ומלאגה וזכה בתואר מאמן השנה באיטליה ב-1994 ומאמן השנה בספרד ב-2000. סקאריולו יחליף בנבחרת את אאיטו שהתפטר לאחר המשחקים האולימפיים בבייג'ינג.

* הרכז של לה מאן, בראיין צ'ייס, חתם בדינמו מוסקבה של דיוויד בלאט. הגארד צפוי למלא את מקומם של הוליס פרייס, שעזב למילאנו וג'אנרו פארגו, שחתם באולימפיאקוס. ממוצעיו של צ'ייס ביורוליג עמדו על 12.4 נקודות ו-2.4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully