וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס: "ריי אלן אולסטאר"

מאמן הסלטיקס חושב שאלן צריך להיבחר למשחק הראווה במקום ג’מיר נלסון הפצוע. לברון הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-12 אלף נקודות

ריי אלן הפך לשחקן השלישי העונה ב-NBA שקולע שלשה מנצחת, כשהזמן אוזל. שניים האחרים היו הידו טורקוגלו מול פורטלנד ב-9 בדצמבר ורוג'ר מייסון בפיניקס ב-25 בדצמבר. "יש לו את זה! יש לו את זה! צעק אחד מנערי הפוסטר של בוסטון, ג'יי. אר. גידנס. "אני חושב שג'יזוס עשה את זה שוב!". הסלטיק הצעיר התייחס לדמות אותה שיחק ריי אלן, ג'יזוס שאטלוורת', בסרטו של ספייק לי "יש לו את זה".

"פשוט רציתי להגיע לנקודה שלי", אמר אלן. "גם אם מישהו רץ אליי, לפחות הגעתי למקום בו קיבלתי את הכדור, הצלחתי להיכנס לזריקה עם הרגליים ולשחרר את הכדור", הוסיף אחד מקלעי השלשות הגדולים בכל הזמנים של ה-NBA שעל הדרך העלה את רצף הניצחונות של הסלטיקס ל-12.

אלן קלע שלשה שעשתה 97:97, ואחרי סל נוסף של אנדרה איגודאלה, קלע את השלשה המכריעה. "אני חושב שהוא אולסטאר", אמר עליו מאמנו, דוק ריברס. לאחר פציעתו של ג'מיר נלסון, שיתכן וגמר את העונה, הקומישינר דיוויד שטרן צריך לבחור לו מחליף ודוק חושב שזה צריך להיות אלן. "אני חושב שהקליעות האחרונות האלה סגרו את הסיפור", אמר.

קווין גארנט נעדר מהמשחק השני ברציפות שלו, בשל מחלה, ופול פירס היה זה שסחב את קבוצתו בשני המשחקים האחרונים. אחרי 36 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים מול מינסוטה, קלע "האמת" 39 נקודות להם הוסיף 7 ריבאונים ו-6 אסיסטים.

"היינו צריכים לנצח את המשחק והפסדנו", אמר איגודאלה המתוסכל. "אחד משחקני היכל התהילה שלהם לא שיחק, אז אין תירוץ (להפסד)". בנוסף לעובדה שהסיקסרס נפלו למשחק אחד מתחת ל-50 אחוז עם 24:23 נראה שהפורוורד אלטון ברנד חזר מהר מדי מפציעה שהשביתה אותו ל-15 משחקים. ברנד אמר שהכתף, אותה פרק בדצמבר, התקשתה בימים האחרונים ולא ידע אם יאלץ להחמיץ משחקים נוספים. "זה לא רק הכאב, זה מגביל", אמר ברנד. "אני לא יכול לזרוק זריקת וו בלי שזה יפריע לי".

נקודת ציון נוספת ללברון ג'יימס

יום לאחר שקובי בריאנט עשה היסטוריה במדיסון סקוור גארדן, לאחר שקלע 61 נקודות ושבר את שיאו של מייקל ג'ורדן, בתור השחקן היריב שקולע את מספר הרב ביותר של נקודות מול הניקס, רשם לברון ג'יימס נקודות ציון משלו, על חשבון קובי.

33 הנקודות של לברון בניצחון של קליבלנד על טורונטו הפכו אותו לשחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה של ה-NBA שמגיע ל-12,000 נקודות. בגיל 24 ו-35 יום הקדים ג'יימס ביותר משנה את קובי בריאנט, שעשה זאת בגיל 25 ו-220 יום. "הוא עוד הולך להשתפר", אמר עליו מאמנו מייק בראון. "זה מה שמפחיד". קינג ג'יימס הוסיף 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ואף קלע 13 מ-13 מהעונשין, בעוד הממוצע שלו מהקו הוא 73 אחוז. "זה דבר נהדר נוסף שקורה העונה", אמר לברון. "זה נהדר לרשום עוד שיא בספר השיאים. כל שחקן ומאמן אמור להתגאות בזה."

את רוב הנזק עשו הקאבס ברבעים הראשון והרביעי, כשג'יימס קולע 16 נקודות ברבע הראשון לעומת 15 של כל טורונטו. ברבע השלישי נתנו הקאבס לראפטורס לחזור, לאחר שקלעו 4 מ-18 הזרידות שלהם, אך לברון השתלט על המשחק באמצע הרבע הרביעי, תקף את הסל ואף ביצע חסימה מכריעה על כריס בוש. אגב, ג'יימס נבחר לשחקן החודש של ינואר, עם ממוצעים של 27.5 נקודות, 9.6 ריבאונדים, 8.2 אסיסטים, 2.1 חטיפות ו-1.5 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully