וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לרובי קין? יש את בניון

מנג'ר ליברפול, רפא בניטז, אחר מכירת האירי לטוטנהאם, אמר על הישראלי: "בניון יכול לשחק כחלוץ שני". קין מונה לקפטן התרנגולים

מנג'ר ליברפול, רפא בניטז, שוב נשמע רגוע. אחרי שקבוצתו ניצחה לראשונה ב-2009 ,0:2 את צ'לסי. הספרדי, שהוריד לאחרונה פרופיל לאחר שתקף את אלכס פרגוסון, הפגין ביטחון בנוגע לסגל הקבוצה שנותר דליל בהתקפה, לאחר המכירה של רובי קין לטוטנהאם.

בניטז התראיין ל"דיילי סטאר" ואמר כי הוא לא חושש מהעובדה שקבוצתו לא החתימה מחליף לאירי שחזר לטוטנהאם. "יש לנו את טורס. כולם אומרים 'טורס כבר נפצע', אבל יש לנו גם את דירק קויט, ראיין באבל ודויד נ'גוג", אמר המנג'ר. לא מספיק? לבניטז כבר יש רעיון חלופי. "סטיבן ג'רארד ויוסי בניון יכולים לשחק כחלוצים שניים, כך שאם נצטרך לעשות שינויים, יש לנו את האפשרות".

בניטז התייחס למשחק הגביע החוזר בגביע מול אברטון בגודיסון פארק הערב (רביעי, 22:00, שידור חי בספורט 2): "זה משחק גדול. כזה שאני מאמין שאנחנו יכולים לנצח ולתת לאוהדים שלנו עוד סיבה להתרגש אחרי הניצחון על צ'לסי".

ועוד מליברפול. חלוץ העבר האגדי של המועדון בן ה-33, רובי פאולר, חתם לשנתיים בקבוצת נורת' קווינסלנד פרי, שתצטרף לליגה האוסטרלית הבכירה.

רובי קין מונה לקפטן טוטנהאם

הארי רנדאפ היה כל כך להוט לראות את רובי קין חוזר לטוטנהאם שהוא מיד מינה אותו לקפטן. קין הועדף על פני ג'ונתן וודגייט כמנהיג של טוטנהאם על המגרש. המנג'ר אמר ל"דיילי מייל": "חשבתי שפנים חדשות בתור קפטן יתנו לקבוצה דחיפה". רובי יכול לתת לנו המון. יש לו אישיות גדולה ואנחנו קבוצה שקטע. אם לרובי יש משהו לומר, הוא יגיד ואתו. הוא מנהיג ויש לו אישיות מתאימה להיות הקפטן של טוטנהאם", אמר המנג'ר.

לגבי וודגייט, אמר רדנאפ: "דיברתי עם ג'ונתן והוא בסדר עם זה. הוא אמר 'שום דבר לא השתנה. אני עדיין רוצה להיות המנהיג על המגרש' וזה טוב". לסיום, התייחס המנג'ר למספרי העסקה: "אני חושב שהשגנו את רובי בזול. שילמנו עליו כ-12 מיליון ליש"ט הוא נמכר ב-20 מיליון, אז זו היתה עסקה טובה", אמר המנג'ר בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully