וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיבה לשנות את צורת המשחק"

מכבי תל אביב המריאה לברצלונה לקראת משחק השני בטופ 16 (ה', 20:45, ערוץ 10) והפורוורד, ליאור אליהו הפגין ביטחון. דרוקר: "לא באים להיות ניצבים". ארויו: "מוכנים לקבל את האתגר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מלאת ביטחון מהיכולת הטובה שהיא מפגינה בתקופה האחרונה, המריאה מכבי תל אביב הבוקר (רביעי) למשחק השני בשלב הטופ 16 מול ברצלונה. כזכור, הצהובים הביסו בקלילות 65:96 את אלבה ברלין במחזור הראשון, ואילו ברצלונה הפסידה 85:83 לריאל מדריד.

הפורוורד ליאור אליהו התייחס למשחק: "אין סיבה כרגע שלנות את צורת המשחק, מה גם שזה הולך טוב עד עכשיו". על היריבה אמר אליהו: "לברצלונה יש קו קדמי מהטובים באירופה. ברור לכולם שכל אחד יצטרך להתעלות כדי לנצח שם. זה מהמשחקים היותר קשים שיש וכל אחד יצטרך להתעלות".

גם עוזר המאמן, שרון דרוקר, שידר תחושת ביטחון: "אנחנו לא באים כדי להיות ניצבים. עברנו ניסיון אחד בספרד וראינו את הרמה. ננסה לתקן את הטעויות ולנצח את המשחק. אם נשחק טוב, נשחק מרוכז, חכם ונדע לנצל את החולשות, נהיה במשחק וננצח אותו. הם? לכל אחד יש את הבעיות שלו".

קרלוס ארויו סיכם: "זה יהיה מבחן טוב עבורנו. אנחנו יודעים מי ניצב מולנו, ומוכנים לקבל את האתגר. אנחנו משחקים טוב עכשיו ויש לנו ביטחון שאם נמשיך לשחק כך, ננצח בברצלונה. אנחנו נותנים מאצ' לכל קבוצה בבית, ונעשה כמיטב יכולתנו לנצח".

העיתון הקטאלוני "ספורט" פרסם הבוקר כי בעקבות סכסוך בין ערוץ TV3 להנהלת ברצלונה, שידור המשחק בסכנה. גורמים בערוץ 10 סיפרו כי לא קיבלו הודעה רשמית וגם לא מסרים לא רשמיים, לא מחברת ההפקה המקומית ולא מהיורוליג, שהשידור בסכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully