וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנצ'לסקיס: "ארסנל שילמה יותר מדי על ארשבין"

שחקנה הרוסי לשעבר של מנצ'סטר יונייטד חושב שבן ארצו, שעבר לתותחנים תמורת כ-16.5 מיליון ליש”ט, יתקשה להסתגל לסגנון הכדורגל האנגלי

"אני לא נמצא כרגע בכושר וזה תלוי בארסן ונגר שיחליט אם אשחק נגד טוטנהאם או לא". את הדברים הללו אמר שחקנה הטרי של ארסנל, אנדריי ארשבין, שתהליך העברתו לתותחנים מזניט סנט פטרסבורג הושלם ברגע האחרון עם תום מועד ההעברות. כעת כבר ממתינים לראות כמה מהר ייכנס הקשר-חלוץ לעניינים והערב (שלישי) הוא הוצג.

"ארסנל גאה להכריז שהקשר הרוסי הבינלאומי, אנדריי ארשבין, הצטרף לתותחנים מזניט סנט פטרסבורג בהשאלה", נכתב באתר הקבוצה. השחקן, שכבר נמצא בלונדון יומיים בהמתנה לסיום העסקה, סיפר כי הוא מרוצה מהמעבר.

"אלה היו ימים קשים עבורי, אבל עכשיו זה כבר לא חשוב, עכשיו אני תותחן, זה מה שחשוב", אמר ארשבין. למרות שסכום העברתו לא פורסם, זניט טענה כי התותחנים שילמו לא פחות מ-16.5 מיליון ליש"ט עבורו, סכום גבוה בהרבה ממה שדווח קודם לכן, 12 מיליון. ארשבין ילבש את החולצה מספר 23.

קנצ'לסקיס: "ארסנל שילמה יותר מדי על ארשבין"

אנדריי קנצ'לסקיס, שחקן הכנף לשעבר של מנצ'סטר יונייטד, חושב שארסנל שילמה יותר מדי בשביל אנדריי ארשבין, שאת מחירו הוא מעריך בלא יותר מ-7 מיליון ליש"ט. "סגנון הכדורגל באנגליה שונה מאוד", אמר שחקן העבר הרוסי. "יהיה לו קשה מאוד להתרגל אליו".

גם אלכסיי סמרטין, ששיחק בעבר בצ'לסי ובפולהאם מטיל ספק ביכולת הכוכב הרוסי להצליח באנגליה: "הפרמיירליג היא הרבה יותר מהירה, יותר פיזית ואתלטית", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully