וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "אין פה היסטוריה"

מאמן הפועל באר שבע לא התרגש מהזכייה של קבוצתו בגביע הטוטו, לאחר 0:1 על הרצליה. "אפשר לשים בגביע הזה עטים". שיימן: "מפרגן להם"

אחרי 90 דקות חלשות להחריד בגמר גביע הטוטו, גאל דודי פדלון את הצופים בווינטר בדקה ה-98, והעניק להפועל באר שבע ניצחון 0:1 על מכבי הרצליה בהארכה וזכייה בגביע הטוטו של הלאומית. זהו תואר ראשון לקבוצה מהנגב לאחר 12 שנות בצורת.

המאמן המנצח, גיא לוי, לא נשמע נרגש למדי: "אין פה היסטוריה. מדובר במשחק כדורגל ששיחקנו וניצחנו. אמרתי לשחקנים שחסר לנו כזה גביע כדי לשים בו עטים, ככה אני מסתכל על זה. החבר'ה עשו עבודה יפה. הכל באגודה הזאת אמוציונלי וחייבים לדעת לנטרל את זה. היום השחקנים עמדו בזה, למרות הלחץ המתון מכיוון האוהדים וההנהלה".

כובש שער הניצחון, דודי פדלון, כבר נכנס לאווירה החגיגית: "שמחה אדירה, זה כמו לקחת אליפות בשביל הקהל הזה. אני מתרגש ומאוד מאושר מהשער שהבקעתי. זה לא רק אני, זה בזכות כולם ואני שמח. התואר היה חשוב לנו גם כדי להחזיר לאלונה ברקת. נשמח בלילה ונחזור להתרכז בליגה".

הבעלים של מכבי הרצליה, אריאל שיימן: "כל הפסד זה אכזבה, אבל אני מפרגן לבאר שבע. מגיע להם אחרי כל מה שהם עברו עם המלחמה והקסאמים. זה משחק ואני לא אוהב להפסיד, אבל כל הכבוד להם. הגענו למצבים במחצית הראשונה וגם בשנייה, ולא הבקענו. הם כן, וזה הכדורגל. החיזוק הוא חיזוק טוב, אבל היום שיחקנו בלי אלן מסודי ודובב גבאי שהם שחקנים מובילים אצלנו בקבוצה. אני מרוצה מהצורה המכובדת בה שיחקנו במשך 120 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully