וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע הודח כבר בפתיחת טורניר יוהאנסבורג

אחרי הטורניר המוצלח באוסטרליה, נכנע הישראלי בסיבוב הראשון בדרום אפריקה לדויד פרר (13 בעולם), אותו ניצח אשתקד, 6:2, 6:0

זה כבר הפך להרגל. אחרי טורניר גדול שלו מגיעה נפילת המתח של דודי סלע, שנשר כבר בסיבוב הראשון של טורניר יוהאנסבורג, דרום אפריקה (פרסים בסך 500 אלף דולר), אחרי הצגה לא מרשימה נגד דויד פרר, המדורג 13 בעולם ושני בטורניר.

סלע, שכבר עקץ לקראת סיום השנה שעברה את הספרדי בטורניר בייג'ינג בשלב שמינית הגמר עם 3:6, 3:6 בדרך לגמר הטורניר, לא הציג יכולת טובה והשיג שני משחקונים בלבד לאחר הפסד 6:2, 6:0, דווקא אחרי שכבר חזר למאייה הראשונה בעולם ובפרסום הדירוג הבוקר הוא קפץ 19 שלבים למקום ה-87 בעולם.

כבר במשחקון ההגשה הראשון של הספרדי, הצליח סלע לשבור באופן מפתיע ולעלות ל-0:2. אלא שפרר לא נבהל והצליח לחזור עם שבירה לעניינים כאשר אחוזי ההגשה של סלע פחתו בצורה משמעותית והספרדי שבר פעם נוספת בדרך לזכייה במערכה הראשונה, 2:6. המערכה השנייה הייתה אפילו צמודה פחות, סלע נשבר שלוש פעמים והשלים את ההפסד תוך 57 דקות בלבד.

עוד בטורניר, ג'ו-וילפרד צונגה ניצח ללא בעיות 4:6, 1:6 את טיאגו אלבס הברזילאי (124 בעולם). ג'רמי צ'ארדי מצרפת ניצח 0:6, 4:6 את יירי ואנק הצ'כי. בטורניר זאגרב, קרואטיה, סיים איגור אנדרייב (ראשון בטורניר) בשלב מוקדם את הטורניר אחרי הפסד 6:1, 6:4 למדורג 425 בעולם, איבן דודיג. אנדראס ספי האיטלקי נכנע 7:6, 3:6, 6:2 למישה זברב. מריו אנצ'יץ', איבו קרלוביץ', ויקטור טרויצקי ויבגני קורולב לעומת זאת העפילו לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully