וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס יצא בזול והורחק ממשחק אחד

מאמן מכבי נתניה נענש על הקריאות לקוון והעונש על תנאי שעמד נגדו לא הופעל. קודם לכן כתב המאמן לבית הדין: "שמי הוכתם בכל אירופה"

מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, שלא הגיע לדיון בעניינו בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, ספג עונש הרחקה למשחק אחד בפועל ושניים נוספים על תנאי. כנגד המאמן, שפנה לבית הדין של ההתאחדות ולא התייצב לדיון בעניינו בשל אימון נתניה, עמד עונש על תנאי של הרחקה משלושה משחקים לאחר שהעליב שופט בחודש דצמבר, אך העונש הזה לא הופעל כנגדו הפעם.

מוקדם יותר שלח מכתב לדיין בו ביקש להסביר את עצמו: "כולנו יודעים כי משחק הכדורגל הוא משחק אמוציונאלי, ונהיר לכולם כי אני בן אדם בעל תשוקה מאוד חזקה למשחק", פתח את דבריו. "יחד עם זאת, תמיד הייתי הוגן כשחקן, גם אם שיחקתי בצורה אגרסיבית ונחושה לעתים ואני פועל באותה צורה גם בהיותי מאמן".

"מעולם לא הואשמתי בכך שקיללתי שופט או בכך שהעלבתי אחד ואין לי כל כוונה להתחיל בכך בישראל", סיפר הגרמני, תוך שהוא מתעלם מעברו בברזיל, שם הורחק משישה משחקים בעקבות העלבת שופט. "נפגשתי עם עוזר השופט שבתאי נחמיאס לפני מספר ימים ושנינו שוחחנו על אירועי המשחק. בפגישה בה נכחו שני אנשים נוספים מלבדינו הסביר נחמיאס בצורה ברורה כי הוא פירש את האירוע בצורה לא נכונה וכי הוא מבין כי לא קיללתי אותו או דיברתי אליו בצורה לא מכובדת. יתכן וזרקתי משהו לאוויר או כלפי הספסל שלי בגלל המצב הרע של הקבוצה ברגעים אלה – ספגנו שער ושחקן שלי ביצע עבירה מטופשת, אך בשום אופן לא דיברתי כלפי עוזר השופט. למען הסר כל ספק לא אמרתי "Fuck You" ולא הזכרתי את המילה "You" כלל".

"מר נחמיאס אישר את הדברים הללו ועל כן אין זה הגיוני כי אענש מאחר ונענשתי מספיק בכך שהורחקתי מהמגרש במהלך המשחק", ייעץ מתיאוס לדיינים. "אם התקבל אצל עוזר השופט הרושם כי דיברתי אליו באופן מעליב אני מתנצל על כך, אך מכיוון שאין זה המקרה ומר נחמיאס אישר זאת בפניי, אני מאמין כי אני לא צריך לעמוד לדין ויתר על כן לא להיענש. בעקבות כל האמור לעיל אבקש מבית הדין המכובד לא להרשיע אותי. עבורי היה זה שבוע קשה מאוד לאחר שכלי התקשורת הכתובים והאלקטרוניים כבר הרשיעו אותי ושמי הוכתם בכל רחבי אירופה כפי שלא הוכתם בכל מהלך הקריירה שלי כשחקן. אני מקווה כי כל אלה יהוו לפחות באופן חלקי בסיס להחלטתכם ושתיקחו בחשבון את דבריי הכנים כפי שנאמרו במכתב זה".

מתיאוס, שבחר להיות באימון הערב במקום בבית הדין, אמר לשחקניו: "אני רואה שאתם מחייכים וכנראה זה בגלל התוצאה של מכבי חיפה אתמול, אבל כבר איבדנו יותר מידי נקודות העונה כדי שנוכל לחייך. אנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות כבר בשבת". אלברטו זפאטה התאמן לראשונה עם הקבוצה, לאחר שבבוקר קיים אימון אישי. עדיין לא ברור אם זפאטה יפתח בשבת נגד בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully