וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן סיבאספור חגג העלייה לחצי גמר הגביע עם דגל פלסטין

סיבאס עלתה לחצי גמר הגביע לאחר 1:1 עם גלאטסראיי, ושחקנה חגג בהנפת דגל פלסטין. קמאנאן כבש, בלילי דייק בדו קרב פנדלים

לאחר התיקו 1:1 שהשיגה בעלי סמי יין במשחק הראשון, אירחה היום (רביעי) סיבאספור את גלאטסראיי למשחק הגומלין. סיבאס, כזכור, מוליכה את הליגה הטורקית יחד עם טרבזונספור ולפני שבוע וחצי גברה במגרשה 0:2 על גלאטסראיי בליגה. הפעם שוב הייתה ידה של סיבאס על העליונה, שהקבוצה ניצחה 1:3 בדו קרב הפנדלים, לאחר 1:1 בתום 120 דקות.

בסיום המשחק התרחש אירוע חמור ויוצא דופן. שחקן סיבאס, איברהים דגשאן, חגג את עליית הקבוצה לחצי הגמר עם דגל פלסטין. דגשאן תקע את הדגל בקו מרכז המגרש, וכשראו זאת האוהדים, החלו לצעוק קריאות נגד ישראל. דשגאן הורה להם להפסיק. על פי התקשורת הטורקית, בלילי שהה בחדר ההלבשה בזמן האירוע ולא ראה אותו.

המאמן אויגון בולנט העניק את חולצת ההרכב פעם נוספת ליאניק קמאנאן, והרכש ממכבי תל אביב החזיר בגדול. גלא הייתה הראשונה לכבוש, כשארדה טוראן הכניע בדקה השמינית את השוער פטקוביץ', אבל קמאנאן השווה עם שער אדיר מ-35 מטרים בדקה ה-30 והשלים דאבל מול גלא, לאחר שכבש לרשתה גם במשחק הראשון.

שתי הקבוצות לא השכילו להשיג את ההכרעה והמשחק נגרר להארכה, כשגם פיני בלילי מצטרף לניסיונות המארחת החל מהדקה ה-65 ומאיים על השער פעמיים במהלך ההארכה. שתי דקות לסיום הורחק הקפטן המקומי מהמט יילדיז, ושתי הקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

פטקוביץ' עצר את הבעיטה הראשונה של טוראן, אבל גם מוחמד מסיבאס החטיא. פטקוביץ' ניפק עוד שתי הצלות גדולות מפנדלים של אומיט קאראן ויאסר, כשבצד השני בלילי מבקיע וכך גם קמאנאן בבעיטה האחרונה שקבעה 1:3 בדו קרב. סיבאס ממשיכה בעונה החלומית ומעפילה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully