וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו הפעם הראשונה

אבי נמני מחפש תואר ראשון כמאמן מכבי ת"א, אשדוד מחפשת תואר ראשון בתולדותיה, הערב (20:00, ערוץ 5) הם יסתערו על גביע הטוטו

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מישאלוב: "התואר בהישג יד"

התואר השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי יחולק הערב (רביעי, 20:00, ערוץ 5), ולכבוד האירוע התכנסו אמש במשרדי ההתאחדות המאמנים והקפטנים של מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד, שתי הקבוצות שתתעמתנה בגמר. השתיים כבר הבטיחו לעצמן כ-800 אלף שקל עד כה. המנצחת במשחק הגמר תקבל עוד 400 אלף ובסה"כ מיליון ו-200 אלף שקל. המפסידה בגמר תסתפק במענק נוסף של 200 אלף שקל ותגיע בסך הכל לסכום של מיליון שקל במפעל. מחירי הכרטיסים עומדים על 40 שקל למבוגר ו-20 שקל לילד וחייל. אוהדי אשדוד יישבו בשער 2 ואוהדי מכבי בשערים 3-4.

זו היתה אמורה להיות מסיבת עיתונאים משותפת, אך אנשי אשדוד, המאמן יוסי מזרחי ויוסי אופיר, איחרו, והצדדים דיברו בנפרד על המפגש. ראשונים דיברו מאמן מכבי תל אביב, והקפטן משה מישאלוב, שצריכים להתאושש מהר מה-1:1 בליגה נגד מכבי חיפה, שנערך ביום שני. "כל משחק לוקחים ברצינות, במיוחד שמדובר בתואר", אמר נמני. "מכבי לא זכתה בתואר הרבה שנים, נבוא בכל הרצינות ועם השחקנים הכי טובים שיעמדו לרשותי וננסה לזכות בתואר".

"משחק גביע זה משחק שונה, מדובר במשחק יחיד ללא גומלין, המשיך נמני. "על כל טעות משלמים ביוקר ואי אפשר לתקן. ניערך כמו למשחק גביע ובסוף המשחק נקווה לצאת שמחים".

נמני התייחס לעומס שצפוי על שחקניו, שצריכים לשחק שוב תוך 48 שעות. "אנחנו מתמקדים באיך לבוא ולנצח, לא רוצים להתעסק בעייפות או בכל מיני דברים אחרים. נתרכז במשחק עצמו ובחשיבות שלו. אחרי המשחק נחשוב הלאה. אני לא יודע מהי רמת מוכנותם ובריאותם של השחקנים כרגע ולכן אני עוד לא יודע מי ישחק".

נמני נשאל על היריבה, והשיב: "אשדוד בתקופה טובה למרות שהפסידה בשבת האחרונה. אנחנו משחקים מול יריבה מאוד טובה עם צוות שחקנים טובים כמו רביבו, מקרייב, שריקי ועוד. אשדוד גם התחזקה בחלון ההעברות, חיזקה את ההגנה והביאה שוער חדש. ניקח את המשחק במלוא הרצינות ונרצה לצאת עם חיוך מהמשחק". נמני אף נשאל לגבי המשחק אמש מול מכבי חיפה ואמר: "זה היסטוריה מבחינתנו, נפיק לקחים להמשך ונתרכז במשחק של מחר בלבד".

"אנחנו מסתכלים רק על המשחק הזה, התואר בהישג יד ונעשה את המקסימום וכל מה שאפשר בכדי לנצח ולזכות", הוסיף הקפטן משה מישאלוב. "הזכייה חשובה מאד לביטחון שלנו, התחלנו דרך טובה והמשחק מחר חשוב מאד להמשך הדרך".

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, איגור טומאסיץ', חיים מגרלשווילי, יוסי שבחון, מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה.

יוסי מזרחי רוצה לייצר מסורת

מאמן אשדוד יוסי מזרחי התייחס בפתיחת דבריו ליריבה שתעמוד מנגד ואמר: "גם אם מכבי לא היו משחקים טוב במחצית השנייה נגד מכבי חיפה הייתי מודאג, כי כאשר אתה משחק מול המועדון הכי מעוטר בכדורגל הישראלי אתה נותן כבוד. אבל לנו יש את המטרות שלנו. בגמר גביע אין יתרון לאף קבוצה. מי שיהיה שקט יותר ויביא יכולות יזכה.

"אשדוד לא זכתה בתואר מימיה", המשיך מזרחי. "היא הייתה קרובה לכך, ואין דבר שאנו רוצים יותר מזה. למכבי, לעומת זאת יש הרבה תארים. אני מקווה שהמוטיבציה שלנו תהיה גדולה יותר. חינכו אותנו לתת כבוד ליריבה. במשחקי גמר יש חשיבות גדולה מאוד למסורת ולמכבי יש את המסורת הזאת. אני מקווה שאנחנו נייצר מסורת חדשה".

מזרחי נשאל לגבי המומנטום השלילי של אשדוד, שמגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה, ואמר: "אנחנו במומנטום שלילי ומכבי בחיובי, אבל הוכחנו בחצי הגמר שאפשר להתנתק מהליגה וניצחנו את חצי הגמר. זה גם לא אידיאלי שצריכים להתרכז יומיים לפני המשחק בכל נושא החיזוק והחתמת השחקנים, אבל לא הייתה לנו ברירה כי היינו חייבים לחזק את ההגנה, החתמנו שניים ואני מאמין שהם יעזרו לנו לעשות את השינוי".

יוסי אופיר, שחקן הקבוצה, אמר: "יש דריכות מאוד גדולה בעיר, ואנחנו, השחקנים, קיבלנו החלטה גורפת וחד-משמעית שאנחנו חוזרים עם הגביע ולא מעניין אותנו איך. מנגד תעמוד קבוצה מאורגנת, מסודרת ורווית תארים. אני מקווה שהם יהיו רווים ואנחנו נהיה צמאים. יש משפט שאומר ש'אם רוצים ורצים בסוף מנצחים'.

"תמיד התואר הראשון הוא הכי קשה להשגה. עברנו דרך ארוכה ויפה כדי להגיע לגמר ואין דבר שאנחנו רוצים יותר מאשר לקחת את הגביע. מי שמכריע משחקים גדולים ומעמדים גדולים אלו דווקא הדברים הקטנים שמביאים את הניצחון. אין לנו ברירה אלא לעשות הפרדה מהליגה. במשחק הזה לא נסתכל על העבר כדי שלא נפספס את ההווה והעתיד", חתם אופיר את דבריו הפיוטיים.

הרכב משוער, אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, לובומיר קוביצה (מתן אוחיון), כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'קול, יוסי אופיר, משה אוחיון, ברוך דגו (קובי דג'אני), דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully