וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי: "אם אעזוב, זאת בעיה של מכבי חיפה"

3.2.2009 / 12:24

גוסטבו בוקולי, כובש השער מול מכבי ת"א, לא בטוח שהצטיינותו תסדר לו את החוזה המיוחל. "כולם שואלים למה מכבי חיפה לא מחתימה אותי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

גוסטבו בוקולי לא שידר אתמול (שני) אותות מצוקה, אבל נראה היה שהסיפור שמסתתר מאחורי השחקן שהיה הכי טוב על המגרש נגד מכבי תל אביב הוא דווקא החוזה שלו. בוקולי, שרואה כי חיפה החתימה את יניב קטן על חוזה ארוך טווח ועדיין לא קראה לו לשיחה, עדיין מחכה שמישהו בהנהלה יקרא גם לו לשיחה, אבל הוא לא מתכוון לשאול יותר שאלות ולבקש הבהרות.

"עשיתי מה שאני צריך לעשות, אמרתי את מה שאני צריך לומר וההנהלה שמעה. עכשיו אני עושה מה שצריך על המגרש, החוזה? זאת כבר בעיה שלהם", אומר בוקולי.

"לפעמים אני חושב שאף אחד לא מבין את האמת. כולם שואלים למה חיפה לא מחתימה אותי, למה לא יושבים איתי, כי אני שחקן שיכול לעזור, אבל אני כבר הפסקתי להקשיב מה אומרים, אני כבר לא שואל ומתעניין. אם אעזוב ואעבור לקבוצה אחרת בסופו של דבר? זאת לא בעיה שלי, זאת בעיה שלהם".

בוקולי הציג אתמול את המשחק הכי טוב שלו העונה. רבים בקהל צעקו "שער" עוד לפני שהברזילאי בעט בכדור שנכנס לרשת של דרגוסלב יבריץ'. גם בוקולי. "באתי מרוכז כדי לבעוט נכון. היה לי הרבה זמן כדי לשים את הגוף נכון כדי להגיע למסגרת וכשהכדור יצא מהרגל, ידעתי שזה הולך למסגרת ויהיה קשה מאוד לעצור את זה. הייתי רגוע. כששחקן נמצא בתקופה טובה הוא יכול לבקש הכול, אבל אני לא חושב לבקש עכשיו. חיפה יודעת מה אני חושב. אם היא תחתים אותי זה לא יהיה בגלל שני משחקים טובים ולא בגלל שאם זה לא יקרה אהיה עצוב במשחק הבא. לא צריך לדבר הרבה, צריך לעשות.

"חוץ מהגולים הרגשתי טוב מאוד, אני בכושר פנטסטי", ממשיך בוקולי. גם בסכנין הייתי טוב וגם במשחק אימון באמצע השבוע מול האוקראינים כבשתי והייתי טוב. אתמול היינו מסוגלים ליותר, אבל רפאלוב וקולמה לא הבקיעו וארבייטמן בעט לקורה. החמצנו המון".

בוקולי נפצע 20 דקות לסיום כשספג מכה בברך ובכך עצר את החילוף של עמרי אפק. "היה לי קשה לזוז, לא רציתי לצאת", הוא אומר. "אבל לא הייתי לי ברירה כי לא יכולתי לתת פס. אם הייתי יודע שעמרי לא יכול לשחק, הייתי נשאר".

לקראת המשחקים מול הכח עמידר רמת גן והפועל רמת גן בגביע אמר הקשר: "בגביע אין דבר כזה מחר. מי שרוצה לעבור שלב חייב לנצח. הפסדנו להם פעם, אבל זה היסטוריה. בליגה כל משחק קשה, נצטרך לבוא מוכנים. אלישע לא יכול להתחייב על שלוש נקודות לפני משחקים, הוא יודע וגם אנחנו יודעים שכל משחק הוא קשה".

בוקולי יודע מה עזר לו לצאת מהתקופה הלא טובה שעברה. "רואים במגרש שהשיחות עם אלישע עזרו, לא?", הוא מנתח. "הוא הבהיר לי שהדבר הכי חשוב זאת הקבוצה, והיא מעל לכל שחקן. אם אני משחק או לא זה לא משנה, העיקר שהקבוצה תנצח. הוא נתן לי ביטחון והבהיר לי שיהיה בסדר. לא הרבה זוכרים, אבל לפני שנה עברתי פציעה ששיתקה אותי בחלק מהמחזורים העונה. חצי עונה זה פגע בי. העיקר שעכשיו אני חוזר".

מזרחי הרגיע את מכבי חיפה

בחיפה היו מוטרדים אתמול ממעברו של הבלם שי מימון למ.ס. אשדוד, אבל שיחה של יוסי מזרחי עם השחקן ציננה את החששות. הבלם, שניהל משא ומתן עם הפועל פתח תקוה, קיבל הבטחה מזאב זלצר להיות בלם מוביל עד תום העונה. בחיפה אמרו כי מעברו לאשדוד מסובך משחשבו בתחילה, משום שהקבוצה החתימה לקראת סגירת חלון ההעברות גם בלם זר (הצ'כי לובומיר קוביצה) שמצטרף לבלם כריסטיאן גונזלס, ואמור לפתוח בהרכב, ולבלם הצעיר מתן אוחיון, איתו אמור היה לכאורה מימון להתמודד על חולצת ההרכב.

"כששמענו שיש לאשדוד עוד בלם זר, מעט חששנו, אבל אז הסוכן שלו דיווח על השיחה עם יוסי מזרחי". מתברר כי מאמן אשדוד הודיע למימון שיהיה שחקן הרכב ושיתכן כי קוביצה מועמד לתפקיד שחקן נוסף, בשיטה שכוללת בלם שלישי שישחק בהפוגות גם כקשר אחורי. אותו גורם הוסיף: "מימון בלם מוכשר ואנחנו מאמינים בו, עובדה שהמאמן לא הסכים לשחרר אותו. אין ספק שהוא יחזור בעונה הבאה בכדי להתמודד על חולצת ההרכב בחיפה".

שחקנים בקבוצה טענו אתמול שהחילוף ההתקפי שערך אלישע לוי, כשהכניס את גולסה במקום לשמור על התוצאה ולהשתמש בניסיון של אלון חרזי, היה טעות. בוקולי אמר על כך: "קל להיות חכמים בדיעבד. תוך כדי משחק יש לחץ ויש מאמן שמקבל החלטות. צריך לתת לו קרדיט".

כפי שפורסם אתמול, במועדון עשויים להכריז בקרוב על גיבוש ההסכם עם הטוטו, שבמסגרתו המועדון יערוך טקס לפני משחקי הבית ויקבל את המענק המוקצב ממועצת ההימורים בהתאם להסכם עם ההתאחדות, כ-1.5 מיליון שקל. ההסכם הסופי עדיין לא גובש, אבל בחיפה הציבו לאחרונה שלט נוסף של הטוטו באצטדיון. יתכן שרק חלק מהסכום יופנה לחיפה, אם זו תתעקש על הצבת השלטים אבל לא תסכים לערוך את הטקס המסורתי לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully