וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

הקבוצה של אבי נמני הוציאה נקודה מהירוקים. גוסטבו בוקולי כבש ראשון (30), מאור בוזגלו השווה (83) וסידר קרב צמרת פתוח מתמיד

במכבי חיפה יכלו לנצל את התיקו של מכבי נתניה בשבת ולפתוח מחדש את הפער בדרך לאליפות, אבל מסתבר שמשחקים של קבוצות גדולות נגד מכבי תל אביב בבלומפילד ועוד מול יציעים מלאים - תמיד מקשים על אותן גדולות, במקרה הזה מכבי חיפה, שחזרה לכרמל עם תיקו 1:1 ואותו יתרון של 4 נקודות על השניה מכבי נתניה.

ובמחצית הראשונה זה נראה כל כך טוב עבור הירוקים. ארבייטמן ופנטאני ישבו על השער של יבריץ', אבל הכיבוש הגיע דווקא מגוסטבו בוקולי, שטיל שלו ממרחק בדקה ה-30 סימל את השליטה של הירוקים בכל חלקי המגרש, 0:1.

כנראה שהסיפוק מאותו שער ומהמחצית הראשונה בכלל עשה רע לאלישע לוי ושחקניו במחצית השניה. זה לא שמכבי תל אביב הייתה כל כך טובה, אבל היא הצליחה להגיע למצבים והניעה כדור היטב בזכות חילופים מוקדמים, ששלחו לכר הדשא את חיים מגרלשוילי ודור מלול. סקוט סילי, הרכש החדש מטרינידד, היה החילוף השלישי והמאוחר יותר של אבי נמני, והוא זה שדאג לבשל שיוויון בדקה ה-83 - עוד שער מתוצרת מאור בוזגלו, שכבש בפעם השישית העונה.

השער היפה ועוד כמה הזדמנויות מול שחקנים רדומים בירוק עודדו מאוד את האוהדים הצהובים וכנראה שגם את הצוות המקצועי, אבל צריך לזכור דבר חשוב - מכבי תל אביב רחוקה רק בארבע נקודות מהקו האדום העליון שמוביל למבחנים ומה שראינו ממנה בשלושת המשחקים האחרונים שהוגדרו ככאלה עם סוף טוב, עדיין לא מספיק כדי לעבור לשלב הסיכומים של העונה.

אין ספק שגם אלישע לוי צריך לצאת מודאג מהמשחק הזה, כי אם אחרי מחצית ראשונה כל כך זורמת קבוצתו יוצאת עם נקודה אחת, הדרך לאליפות עוד ארוכה ורצופת מכשולים.

מהלך המשחק

דקה 8 - מתפרצת של שפונגין ושבחון סיכנה את השער של מכבי חיפה, עמנואל מאיוקה הצליח לשמור על כדור ברחבה של הירוקים, אבל בעט בשלומיאליות החוצה.

דקה 9 - הזדמנות מסוכנת לחיפה. אפק הגביה כדור מצד ימין, רפאלוב עלה מצויין לנגיחה מקרוב, ויבריץ' הדף כדור להגנה שלו, שהרחיקה לקרן. יבריץ' יצא לא טוב לקרן של קטן, קולמה התרומם לכדור ונגח מעל לשער.

דקה 15 - ג'ון קולמה התרומם שוב מעל להגנה הצהובה בקרן מצד שמאל, הפעם הכדור עבר ליד הקורה.

דקה 21 - אורי שטרית בעט לגופו של ליאור ז'אן ליד השער של מכבי תל אביב, מה שהביא את שלומי ארבייטמן למצב קורץ מול השער, ולהחמצה גדולה.

דקה 30 - שער! קטן הרים קרן מצד שמאל, ההגנה של מכבי תל אביב הדפה רע והכדור הגיע לכיוונו של גוסטבו בוקולי, ששעט לעברו ובעט טיל מ-16 מטרים לשער. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 52 - קרן למכבי תל אביב מצד שמאל, אבי יחיאל ניתר גבוה ונגח מעל למשקוף.

דקה 61 - הזדמנות למכבי תל אביב. כדור רוחב מצד ימין הגיע לעברו של יובל שפונגין, שבעט מהאוויר ומזווית אלכסונית מעל לשער.

דקה 68 - דולי ג'ונסון הכניס כדור מצוין לעמנואל מאיוקה, אבל יציאה מצויינת של דוידוביץ' מנעה מהחלוץ הזמבזי להגיע למצב כיבוש קורץ.

דקה 75 - נסיון נוסף של מאיוקה, הפעם בבעיטה מ-18 מטרים, הסתיים בכדור מחוץ לשער.

דקה 79 - רפאלוב הכניס כדור למסיללה, שפרץ מצדה השמאלי של הרחבה ובעט מזווית קשה. יבריץ' עצר.

דקה 83 - שער! דולי ג'ונסון שלח מסירת עומק לסקוט סילי, שהמשיך עם העקב למאור בוזגלו. קשרה של מכבי תל אביב התקדם כמה צעדים ובעט מ-18 לשער. מכבי תל אביב הישוותה ל-1:1.

דקה 89 - כדור חופשי למכבי תל אביב מ-30 מטרים, מאור בוזגלו בעט טיל מעל לשער.



הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, משה מישאלוב (חיים מגרלשווילי, 46), דולי ג'ונסון, מאור בוזגלו, יוסי שבחון (סקוט סילי, 66), מתן לוטטי (דור מלול, 46), עמנואל מאיוקה.


הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עמרי אפק, דקל קינן, לאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי (אייל גולסה, 81), ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב (מוחמד גדיר, 85), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (בירם כיאל, 66), ת'מבינקוסי פנטאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully