וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן: "נשמח להיכנס למו"מ לרכישת בקהאם"

אדריאנו גליאני לא מסתיר את הכוונות של הרוסונרי. 53 אוהדים בהצגת פובר בריאל, פאציני מבסוט בסמפדוריה, רדנאפ מרוצה מהחזרת קין

אחת מההעברות הבולטות בינואר הייתה כמובן זו של דייויד בקהאם, השגיע למילאן בהשאלה מלוס אנג'לס גלאקסי. ההערכות היו שהאנגלי יחזק את הספסל של הרוסונרי וייכנס לרוטציה של קרלו אנצ'לוטי, אלא שגם בגיל 33 הקשר האנגלי מראה שיש לו מקום בהרכב של אחת מקבוצות הכדורגל הגדולות ביקום.

מילאן כבר רמזה שהיא תשמח להשאירו מעבר לאפריל, אז תסתיים תקופת ההשאלה, אבל בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" הצהיר היום (שלישי) נשיא המועדון אדריאנו גליאני מפורשות: "בקהאם הוא שחקן הגלאקסי ולא נחטוף אותו. אבל אנחנו רוצים להשאיר אותו עד סוף העונה ואולי גם לרכוש אותו אותו. אם הגלאקסי תסכים להיכנס למשא ומתן, אנחנו נשמח".

האוהדים לא מתלהבים מפובר

אחד מהמעברים שגרמו ללא מעט הרמות גבה במהלך חלון ההעברות של ינואר היה זה של ז'וליאן פובר לווסטהאם לריאל מדריד.

המגן/קשר הצרפתי הגיע למזרח לונדון כשחקן מאוד מבטיח שהצטיין במדי בורדו ואף זומן לנבחרת ארצו וכבש במדיה שער בהופעת הבכורה שלו. אלא שסדרת פציעות מנעה ממנו לשחזר את היכולת באפטון פארק.

ריאל מדריד החליטה לשאול אותו מווסטהאם ובסיום העונה תוכל לרכוש אותו. אתמול הוצג הצרפתי בסנטיאגו ברנבאו, קיבל את החולצה מספר 18 מידיו של אלפרדו די סטפאנו האגדי ואמר: "אני מאוד שמח לקבל את החולצה של ריאל מאישיות כזו. אני לא יכול לחכות לרגע בו אלבש את הצבעים הללו".

הצגתו של השחקן נעשתה תחת גשם שוטף, בחסות מזג האוויר הסגרירי השורר באירופה. העובדה הזו ואולי גם ההעברה המאוד לא סקסית במונחים של ריאל מדריד, גרמה לכך ש-53 אוהדים בלבד הגיעו לארוע.

פאציני רוצה לקום לתחייה

העברה איטלקית שמתחילה להתברר כמצוינת לפחות בשביל שני צדדים היא זו של ג'יאמפאולו פאציני מפיורנטינה לסמפדוריה. חלוצה לשעבר של הנבחרת הצעירה של איטליה התקשה למצוא את מקומו במדי הוויולה ולא הצליח לאיים על מקומם של אדריאן מוטו או אלברטו ג'ילארדינו.

ביום ראשון כבש את שער הליגה הראשון שלו בסמפ והבוקר (שלישי) אמר: "לא הייתה לי סיבה להמשיך בפירנצה. הדברים השתנו ולא רק מבחינת העובדה שלא שיחקתי".

בסמפדוריה מקווים שפאציני יילך בדרכיו של אנטוניו קסאנו, שגם הגיע לקבוצה אחרי תקופה לא טובה בריאל מדריד, אבל פורח מחדש בלואיג'י פראריס. כעת מרכיבים השניים חוד איטלקי מאוד מבטיח.

טוטנהאם מסכמת חלון עמוס

רובי קין הפך לאיש מאושר ביום בהיר אחד בקיץ, כשעבר לקבוצה אותה אהד כילד, ליברפול. ימים עברו, שבועות חלפו וחודשים פסו, האירי התקשה להותיר חותם באנפילד ואתמול חזר לטוטנהאם, אותה עזב בקיץ. התרנגולים היו פעילים ביותר בחלון ההעברות ובין היתר הנחיתו בליין את פסקאל שימבונדה, קרלו קודיצ'יני, ווילסון פלאסיוס וג'רמיין דפו.

כמו קין, גם שימבונדה ודפו חזרו לטוטנהאם אחרי שעזבו אותה בשנה האחרונה (דפו לפני שנה, שימבונדה לפני חצי שנה) והארי רדנאפ: "כולם שחקנים טובים, כולם שחקנים שהיו"ר לא רצה שיעזבו מלכתחילה ונלחם קשה כדי להחזיר אותם".

המאמן התייחס גם לאינפלציה החדשה בחוד: "איבדנו את דפו שנפצע וייעדר תקופה, כך שחשוב שיש לנו את קין, פבליוצ'נקו, בנט וקמפבל. כולם חלוצים טובים ורובי יוסיף לנו כוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully