וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נידם: "שזלצר לא יצטייר כקוזאק נגזל"

מנכ"ל מ.ס. אשדוד השיב אש לאחר האשמות אנשי הפועל פ"ת סביב עניינו של שי מימון. "אם הוא כן היה מדבר איתי, אולי לא הייתי לוקח את מימון"

מנכ"ל קבוצת מ.ס. אשדוד, רפי נידם, נדהם למשמע ההאשמות שהופנו כלפיו וכלפי המועדון מעיר הנמל מכיוונם של אנשי הפועל פתח תקוה ומנג'ר הקבוצה, זאב זלצר. זאת לאחר שאשדוד הצליחה להעביר לשורותיה את בלמה לשעבר של מכבי חיפה שי מימון, כשגם פתח תקוה רצתה בשירותיו.

נידם הגיב לדבריו של זאב זלצר, שהאשים את אנשי אשדוד בכך שעשו תרגיל מסריח, ואמר: "מעולם לא דיברתי עם זלצר בעניינו של שי מימון. נדמה לי שזלצר ואני דיברנו לפני שנה. זה היה בבית קפה ואני לא מבין מאיפה הוא המציא את הסיפורים שדיברתי איתו על מימון. זה נכון שניהלנו שיחות עם אנשי הפועל פתח תקוה במהלך השבוע, אבל על נושא אחר; קליטתו של הבלם איציק כהן מפתח תקוה במידה שפתח תקוה תחתים את מימון.

"מי שכן דיברתי איתו הוא מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, אמש (שני) בסביבות השעה 15:30 לערך", הוסיף נידם. "עדכנתי אותו על כך שאני בדרך להיפגש עם סוכנו של מימון וראשי מכבי חיפה. אפילו ניקבתי בסכום הכסף שאני מקצה לעסקה. כנראה שאנשי פתח תקוה הניחו שעל פי ההצעה שלנו מימון יעדיף לשחק אצלם. אני מאוד מכבד ומעריך את צפריר וגם את זלצר, הם אנשי ראויים ומוערכים, אבל לא היה כאן שום תרגיל מסריח, נהפוך הוא. עדיף לזלצר שלא יצטייר כקוזאק נגזל. יכול להיות שכעת הם מרגישים רע על כך שהם לא הצליחו להחתים את שני השחקנים אותם תכננו לצרף בחלון ההעברות (שי מימון ודן רומן , ר.ב.). יכול להיות מאוד שאם זלצר כן היה מדבר איתי, אולי בסופו של דבר, לא הייתי לוקח את מימון.

"אין שום מתיחות בין שני המועדונים, זה שקר וכזב. יתרה מכך, רונן אלעד, הבעלים של פתח תקוה, והבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן, הם אחד מזוגות החברים הכי טובים בכדורגל הישראלי. לראייה, השותפות שלהם בחוזיהם של מספר שחקנים בליגת העל, כמו אחמד קאסום וזאב חיימוביץ'". עוד הוסיף נידם: "בפתח תקוה אומרים שאפי צפריר היה בדרך לבקרה, אבל איך זה יכול להיות אם לא היה לו ביד את החוזה של מימון? אני מאחל להפועל פתח תקוה רק הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully