וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטאר ברבאטוב: "נמחץ כל אחד"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד הצהיר כי אין קבוצה היכולה לעמוד בפני כוחם של השדים האדומים. לגבי זה שהוא נראה עצל אמר: "אני איש רגוע"

את זה שדימיטאר ברבאטוב הוא שחצן, חרף העובדה שהוא מביא עמו קבלות, יודעים. אלא שחלוץ הבולגרי בדרך כלל מתפאר בעצמו, הפעם הוא מדבר בשמו ובשם מועדונו, מנצ'סטר יונייטד, והתיר את חרצובות לשונו.

"כשאתה נמצא במנהרת השחקנים לפני העלייה למגרש", סיפר ברבאטוב, "ואתה שומע את הכרוז אומר 'קבלו בבקשה את אלופי אנגליה, אירופה והעולם', אתה חי בתחושה שאתה יכול למחוץ כל קבוצה שעומדת בדרכך. יש לי עור ברווז כל אימת שאני פוסע באותה מנהרה באולד טראפורד".

לפי דבריו, לליברפול אין ולא יהיה סיכוי להדביק את השדים האדומים במירוץ לתואר האליפות. "יש לנו שחקנים שונים כאן, לא רק החלוצים. כל כך הרבה איכויות מסוג שונה מתמזגות כאן יחדיו. יכולים להיות לך לעתים שחקנים מצוינים, אבל קבוצה לא טובה, אלכס פרגוסון בנה כן הכול, כישרונות מצוינים וקבוצה גדולה.

"אני פרפקציוניסט, כל אדם דבר שאני עושה חייב להיות מושלם", המשיך ללהג החלוץ שכבש העונה 11 שערים. "לעתים אני נהנה יותר לבשל מאשר להבקיע. אני יודע שזה נשמע די מוזר לחלוץ, אבל לי זה לא".

ברבאטוב אף התייחס לעובדה שהתנועה שהוא עושה במגרש נראית למתבונן מהצד כעצלה במיוחד. "חצי מהאנשים כמוני, החצי האחר אולי לא. אבל במשך חיי היו ממני הרבה ציפיות, ואני מקווה להפוך את אלו שלא מאמינים בי למאמינים. אני אדם רגוע, בגלל זה אני לא יכול להשתנות.

"אני רואה שחקנים שרצים באמוק אל הכדור, הם נראים כל כך לחוצים. אני יודע מה אני רוצה לעשות עם הכדור לפני שהוא מגיע אליי, כך שאני יכול להישאר רגוע", הוסיף הבולגרי הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully