וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת מזומנים

ברצלונה מארחת את מאיורקה בחצי גמר גביע המלך, אך לא בטוח שמסי יחגוג. הנה כמה טיפים לעשות קצת כסף מהליגות השונות בארץ ובאירופה

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.722 (10 ש"ח יניבו 77 ש"ח)

משחק מספר 2: הפועל חיפה – הפועל רמת גן. כשהיא מקדימה בחמש נקודות את כל השאר, הפועל חיפה יודעת היטב שיש לה הזדמנות כבירה לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת מקומה בליגת העל. כדי לעשות זאת היא חייבת ניצחון בקרית אליעזר על רמת גן, שקצת איבדה מהמומנטום למרות הניצחון במחזור האחרון 0:1 על הפועל רמת גן. האדומים מהמכתש יצליחו לבלבל מעט את האלופה שבדרך. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 4: מכבי הרצליה – הפועל באר שבע. גמר גביע הטוטו מפגיש שתיים שממש לא נמצאות בפורמה בליגה. הרצליה טרודה בענייני תחתית כשהיא במקום האחד לפני אחרון ואילו באר שבע לא ממש מצליחה לשכנע במחזורים האחרונים ונמצאת במקום הרביעי. השתיים נפגשו ביום שישי וזה נגמר ב-1:1. הפעם נראה שבאר שבע תסיים עם התואר. ההימור: 2 (1.65)

משחק מספר 30: צסק"א מוסקבה – ציבונה זאגרב (16+). קצת הגזימו עם ההפרש שנתנו לאלופת היורוליג, למרות פערי הרמות הגדולים בין צסק"א לציבונה. צסק"א הפגינה הגנה מרשימה במשחק הראשון של הטופ-16 נגד פנרבחצ'ה/אולקר והביסה אותה 48:88. ציבונה לעומת זאת סיימה עם ניצחון מרשים על סיינה 81:88. אנו מעריכים שבכל מקרה יהיה פחות מ-16 הפרש. ההימור: 2 (1.8)

טור מספר 2: 3 משחקים

משחק מספר 33: מכבי תל אביב – מ.ס. אשדוד. אחרי התיקו 1:1 שחילצה ממכבי חיפה, מה שנחשב עבורה להישג, מכבי תל אביב שמעט עייפה פוגשת בגמר גביע הטוטו את אשדוד הלא יציבה. בשני המחזורים האחרונים הפסידה אשדוד לבית"ר ירושלים ולבני יהודה, אך דווקא בחצי גמר גביע הטוטו היא השתוללה על חשבון סכנין. בכל מקרה, המשחק הזה יילך כנראה להארכה. ההימור: איקס (יחס טרם נקבע)

משחק מספר 39: יובנטוס – נאפולי. שלוש עולות לחצי הגמר באיטליה כבר יש. מדובר בסמפדוריה, אינטר ולאציו, כאשר יובה יודעת שניצחון שלה והעפלה לשלב הבא יפגיש אותה עם לאציו. בשמינית הגמר עברה יובה את קטאניה עם 0:3 חלק, בעוד נאפולי ניצחה יריבה נחותה ממנה בהרבה. אחרי ההפסד 3:2 בליגה לקליארי, הגברת הזקנה תעשה הכל להחזיר מעט כבוד וחיוך לאוהדים. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 81: ברצלונה – מאיורקה. אחרי שעברה בקושי רב בדרבי את אספניול, ברצלונה פוגשת בשלב חצי גמר גביע המלך את מאיורקה, שעברה את בטיס. בארסה נראית על גבול המושלם במשחקי הליגה שלה, אך נוטה להוריד את הרגל מהגז במשחקי הגביע, וזה משהו שעלול להפתיע את המהמרים, שכן מתקיימים שני משחקים. אנחנו הולכים על תיקו דרמטי. ההימור: איקס (4.2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully