וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגירה פוטר מאתלטיקו מדריד, רסינו יחליפו

המאמן המקסיקני והנהלת המועדון החליטו בהסכמה על פרידה. הנשיא: "הוא ג'נטלמן". אבל רסינו, שחקן העבר של המועדון, יחליפו על הקווים

דרכיהם של חאבייר אגירה ואתלטיקו מדריד התפצלו, כך נודע אמש (ראשון) כאשר הנהלת המועדון החליטה לפטר את המאמן המקסיקני, שנאלץ לשלם את המחיר על היכולת של הקבוצה, שההפסד הביתי לויאדוליד (2:1) אתמול הצניח אותה עד המקום השביעי בטבלה.

אגירה הגיע לאתלטיקו ב-2006 והצליח לשרוד שנתיים וחצי במועדון שידוע בפיטורי המאמנים הסדרתיים שלו, אבל בסופו של דבר הכישלון העונה, עם סגל נוצץ במיוחד, גרם לפיטוריו.

מי שיחליפו על הקווים בוויסנטה קלדרון הוא אבל רסינו, 48, מאמנה של קסטיון מהליגה השנייה. רסינו שיחק כשוער באתלטיקו בין השנים 1986 ל-1995. וזכה עימה ב'גביע המלך' בשנים 1991 ו-1992. קריירת האימון של רסינו מורכבת מתקופות קצרות במורסיה גרנאדה, לבנטה וכעת קסטיון. בקבוצה מאמינים שהעובדה שהוא נחשב לאחד הסמלים של הרוחיבלנקוס תסייע לו להחזיר את אתלטי למסלול.

"הכול היה נמהר מאוד", אמר נשיא אתלטיקו מדריד, אנריקה סרזו, "אבל הגענו לסיכום עם אגירה על שחרורו מהקבוצה. זה היה הדבר הכי טוב עבור המועדון וזה נעשה בהסכמה מצד שני הצדדים. אני רוצה להודות לאגירה על מה שהוא עשה. הוא ג'נטלמן בתוך ומחוץ למגרש. אבל הייתה בעיה כי לא ניצחנו. על רסינו אמר סרזו: "הוא קצת אתלטי הוא מכיר את המועדון, אני בטוח שהוא האיש הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully