וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין קבוצות דורסות בליגה"

אלישע לוי התייחס ליכולת של שחקני מכבי חיפה ב-1:1 נגד מכבי ת"א והודה: "צריכים לשחק יותר דקות טובות". אבי נמני היה מרוצה: "אין אוהד שלא נהנה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אכזבה גדולה במכבי חיפה בעקבות תוצאת התיקו 1:1 בסיום המשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד. המאמן אלישע לוי נכנס לחדר ההלבשה, הסתפק בלחיצת ידי השחקנים ובחר שלא לומר כלום. במועדון אמרו לאחר המשחק כי עד הדקה ה-70, הקבוצה הייתה עדיפה בהרבה, אבל על פי הדקות האחרונות, התוצאה משקפת מכיוון שמכבי תל אביב שלטה וכמעט כבשה גם את שער הניצחון.

שני שחקנים שזכ למירב המחמאות, מהצוות המקצועי ומיתר השחקנים, היו גוסטבו בוקולי ועומרי אפק. בוקולי כבש את השער הראשון ובקבוצה אמרו: "לא ראינו אותו משחק ככה זמן רב". על אפק אמרו: "אין ספק שהוא הוסיף הרבה מהירות להתקפה, והתמיכה שלו תרמה רבות". מאידך, ליאור רפאלוב היה סביר במחצית הראשונה ונחלש בשניה. שחקנים אמרו כי ראוי היה להוציא אותו לפני ספיגת השער.

המאמן אלישע לוי אמר בסיום המשחק: "אני חושב שתמיד צריך להסתכל על כל המשחק. היה חצי ראשון מצוין שלנו, היינו מאוד מסוכנים ושווים יותר מגול אחד. החצי השני היה הרבה פחות טוב, מכבי הימרו על כל הקופה וויתרו על מרכז השדה. הם הניעו את הכדור מהר קדימה ואנחנו הלכנו אחורה. ארבייטמן ואפק לא שיחקו הרבה זמן והתעייפו. מה שהפתיע אותי זה הבקשה של בוקולי להתחלף, הוא היה טוב בחצי הראשון ומהרגע שנאלץ לצאת, נחלשנו במרכז השדה. מכבי לחצו אבל לא הגיעו להזדמנויות. באופן כללי מאכזב לקבל את שער השיוויון, אבל צריך להסתכל קדימה ולדעת שאנחנו כן מסוגלים לשחק טוב, צריך לעשות את זה ביותר דקות. אין לנו בעיה במשחקים גדולים, נכון שלא ניצחנו אבל גם לא הפסדנו. אנחנו לא דורסים, אבל אף אחת לא דורסת בליגה ואין הרבה הבדלים בין הקבוצות בצמרת".

כובש השער לחיפה גוסטבו בוקולי: "הרבה זמן חיכתי לתת גול כזה בליגה, והיום נתתי. ידענו איך מכבי יעלו למחצית השניה כי לא הייתה להם ברירה, אבל נתנו להם קצת כוח וחבל שבסוף קיבלנו גול". לגבי פציעתו בברך במהלך המשחק אמר בוקולי: "הברך שלי בסדר, קיבלתי מכה בדקה השבעים והיה לי קשה להמשיך אז ביקשתי לצאת כי לא ידעתי מה קורה, אבל אני מקווה שיהיה בסדר".

לאחר המשחק נודע כי מכבי חיפה עשויה להודיע בקרוב מאוד כי היא הצליחה להגיע לסיכום עם מועצת ההימורים בנוגע לשיתוף פעולה. כזכור, לפי ההסכם של מועצת ההימורים עם ההתאחדות, מחויבות הקבוצות לערוך טקס לפני המשחק, שכולל פרסום למועצת ההימורים. עד כה חיפה לא יישמה זאת בטענה שעל הטוטו לקבל חלק מעקרונותיה, כפי שביקש בעבר הבעלים יעקב שחר. כזכור, לפני מספר שבועות הודיעה מועצת ההימורים להתאחדות לכדורגל כי היא מקזזת סכום של 1.5 מיליון שקל מהתקציב שאמור לעבור להתאחדות ומיועד למכבי חיפה, שהפרה את ההסכם. כעת נראה כי הצדדים קרובים לסיכום וחיפה עשויה לקיים את הטקס החל ממשחק הבית הבא מול הכח עמידר ר"ג, ולקבל גם את התקציב המיועד מהטוטו.

נמני: "אין אוהד שלא נהנה במשחק הזה"

שער השיוויון של מאור בוזגלו בדקה ה-83 היה ההבדל הדק בין פרצופים נפולים בחדר ההלבשה הצהוב, לחיוך מאוזן לאוזן על פניו של אבי נמני, שבתום המשחק שחרר אנחת רווחה כשהלוח סימן 1:1.

נמני אמר בסיום המשחק: "צריך לשים את התוצאה בצד, היה משחק מצוין בשביל הקהל של שתי הקבוצות. לא היינו במשחק במחצית הראשונה, עשינו שינויים בשניה ונתנו מחצית מעולה מול היריב הכי טוב בליגה. הגיע לנו לנצח אבל אני לא חזיר". נמני הדגיש את הסיפוק שלו מהיכולת של שחקניו והוסיף: "אין אוהד שלא נהנה במשחק הזה. יש לנו תכנית לטווח הארוך, יש לנו סבלנות וגם אם נשלם פה ושם באיבוד נקודות, אנחנו מסתכלים קדימה, המשחק הזה הוא כבר היסטוריה".

יובל שפונגין: "אני מסכים שלא היינו במגרש בחצי הראשון, לא נלחמנו. הבנו שאנחנו חייבים להתעשת ומהר, אני שמח שבסוף השווינו. כל משחק אתלינו הולך קשה וצריך להמשיך עם העבודה הקשה, רק ככה נצא מהמצב שלנו". על חוסר היציבות של קבוצתו אמר שפונגין: "יש עליות וירידות, צריך להעלות את מספר הדקות הטובות שלנו ולהתקדם. אני מקווה שגם התוצאות יבואו. לפי איך שהמשחק התפתח אנחנו לא צריכים להיות חזירים ולהסתפק בתיקו".

ג'ונתן אסוס, שעסקת העברתו לפנאתרקיקוס היוונית עמדה לפני סיכום, החליט בסופו של דבר להישאר במכבי תל אביב והוא ימשיך בקבוצה עד סיום העונה. גם עסקת העברתו של דן רומן להפועל פתח תקוה לא יצאה היום אל הפועל בגלל הדרישות הכספיות של הפועל ירושלים, ושני השחקנים ישובו לסגל של הצהובים החל מהשבוע הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully