וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: ההיסטוריה חוזרת

מכבי הרצליה והפועל באר שבע, שתיים שכבר הניפו את גביע הטוטו בליגת העל, ייפגשו לגמר המפעל בלאומית (ג', 19:00, 5+ לייב)

ארבעה ימים אחרי שסיימו ב-1:1 בליגה, ייפגשו הפועל באר שבע ומכבי הרצליה (שלישי, 19:00, שידור חי בספורט 5+ לייב) בגמר גביע הטוטו שייערך באצטדיון וינטר. שתי הקבוצות כבר זכו בעבר בגביע הטוטו, כששיחקו בליגה הבכירה. הרצליה עשתה זאת בעונת 2006/7, באר שבע בעונת 1995/6, והן מקוות להוסיף עוד תואר לארון.

ועוד קצת סטטיסטיקה. המפגש מחר יהיה החמישי העונה בין שתי הקבוצות. השתיים שיחקו יחד בבית ב' של המפעל, כשבשני המפגשים ניצחה כל קבוצה במשחק החוץ 1:2. במשחק הליגה בסיבוב הראשון ניצחה באר שבע בביתה 1:2, וכאמור, משחק הליגה בהרצליה ביום שישי הסתיים ב-1:1.

באר שבע מגיעה למשחק בעיצומם של מאבקי העלייה. הקבוצה של גיא לוי לא ניצחה מאז החזרה מהפגרה והלחימה, כשסיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות. גם הרצליה נמצאת בתקופה רעה. מאז הגיע רמי לוי למועדון, הקבוצה של אריאל שיימן לא ניצחה, ובליגה היא נמצאת במאבקים נגד הירידה לליגה א'. שתיהן לא ניצחו עדיין בשנת 2009.

אלן מסודי, שהורחק במשחק הליגה בין הקבוצות, ייעדר. מי שעשוי לערוך בכורה בהרצליה הוא הבלם, עוז יפרח, שהגיע מטורפדו מוסקבה הרוסית. יפרח כידוע, גדל בבאר שבע. הבלם הצטרף לקבוצה מהשרון ביום האחרון של חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully