וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה את בני השרון 52:83

2.2.2009 / 21:07

האלופה פתחה את הסיבוב השני עם 52:83 מוחץ על בני השרון, שהציגה את אחד המשחקים החלשים שנראו כאן בשנים האחרונות

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

במשחק שנעל את המחזור ה-12 בליגת העל הביסה הערב (שני) הפועל חולון את בני השרון 52:83 באולם הפחים, והשלימה מחזור בלתי מותח בעליל אחרי ארבעת המשחקים החד צדדיים של אתמול.

אלופת המדינה, שפתחה את העונה הנוכחית עם ניצחון חוץ מפתיע על בני השרון ברעננה, השלימה סוויפ עונתי מרשים על הקבוצה של אריאל בית הלחמי, ועשתה זאת בצורה נהדרת כשהיא מוחצת את האורחת מהשרון כבר מהפתיחה.

בני השרון, שהפגינה חוסר יציבות בשבועות האחרונים והודחה מגביע המדינה, פשוט לא הגיעה למשחק, איבדה כדורים בסיטונות (29 איבודים בסך הכל) והרימה ידיים עוד במהלך הרבע השני. במחצית השניה כבר עבדו החולונים על הגדלת ההפרש וסיפקו שואו הולם לקהל הרועש באולם הפחים שנתן את ההצגה הקבועה שלו ביציעים.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב מהיר, ואחרי שמאיר טפירו הצליח לשמור את בני השרון קרובה ולהשוות ל-12:12, החלה הבריחה של חולון, שלחצה בהגנה ויצאה למתפרצות סילוניות בכיכובם של לואיס פלורס ודרון וושינגטון, שהריצו את האלופה ליתרון 15:23 בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני חולון כבר לא חיכתה הרבה כדי להלום באורחת מהשרון, ודקות מצוינות של בריאן טולברט ויהוא אורלנד שקמו מהספסל הריצו אותה ליתרון 18:37. אריאל בית הלחמי ניסה לעצור את המפולת עם פסק זמן, אבל בני השרון לא הפסיקה לאבד כדורים, וחולון רק הגדילה את הפער בדרך ליתרון 26:47 במחצית.

את הרבע השלישי פתחה בני השרון עם "ריצה" של 0:4, אבל זה כל מה שהכחולים הצליחו לנפק לפני שחולון שוב השתלטה על המשחק ועצרה את בני השרון על שבע נקודות בלבד במשך הרבע כולו. וושינגטון ופלורס דאגו להקפיץ את היציעים, והרוחות התלהטו עם כמה ויכוחים סוערים בין השחקנים, ולאחר מכן עימות גם בין ארז כץ לאוהדי חולון, במהלכו קילל כץ את האוהדים והשליך לעברם מגבת. על הפרקט הפער צמח וחולון הובילה 33:64 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון התמקדה בני השרון בניסיונות לחצות את רף 50 הנקודות, ועשתה זאת רק בדקת הסיום, כשחולון הורידה את הרגל מהגז אך שמרה על הפער, וניצחה בסיום 52:83.

קלעו לחולון: לואיס פלורס 20 (7 ריבאונדים), יהוא אורלנד 17, דרון וושינגטון 16 (10 ריבאונדים), בריאן טולברט 8, קרטיס ווית'רס ויוטב קוסטיקה 6 כל אחד, כריס ווטסון 6, ליאור ליפשיץ 3, אורי קוקיה 2, ליאור שגב (6 אסיסטים) שיחק ולא קלע.

קלעו לבני השרון: שון ג'יימס 9 (6 ריבאונדים), מאיר טפירו (5 איבודים) וקוקי בלצ'ר 8 כל אחד, אוגונה אוניקווה 6, ריצ'ארד רובי וגיל אמיתי 5 כל אחד, אלעד הופמן וארץ כץ (7 ריבאונדים) 4 כל אחד, עוסמאן סיסה 3, בן רייס שיחק ולא קלע.

בית הלחמי: "יש נפילות כאלה"

אריאל בית הלחמי לא מצא יותר מדי הסברים ליכולת של שחקניו בסיום: "אין לי מה להגיד ומה להסביר. כל מה שתגידו אני מקבל, הכל נכון. אנחנו צריכים לדעת לצאת מסיטואציה כזאת, אבל כרגע אני לא יודע מה אני אעשה, אין לי קסמים. יש נפילות כאלה, הזמן מרפא את הכל".

לגבי האפשרות של זעזועים בסגל השחקנים אמר בית הלחמי: "בני השרון זה לא מועדון ששולף מיד דברים, יש אנשים מנוסים בהנהלה ואנחנו נשב ביחד ונמצא פתרונות. אנחנו לא מאמינים בחילופי שחקנים".

ארז כץ התייחס לתצוגת הנפל של קבוצתו ולתקרית שלו עם הקהל של חולון: "השפילו אותנו, זה מביך מאוד. זה אחד המשחקים היותר נוראיים שהייתי שותף להם. עשיתי טעות כשצעקתי על הקהל, לא הייתי צריך להגיב, זה לא מקצועי".

המאמן המנצח, דני פרנקו, אמר לאחר המשחק: "אנחנו קבוצה קטנה עם תקציב קטן וקהל גדול. אף אחד לא ציפה להפרש כזה במחצית, והזהרתי אותם מהשאננות, כי אנחנו קבוצה צעירה, וחלק מהשחקנים לא היו במעמדים כאלה אף פעם. השחקנים המבוגרים לקחו את המשחק על עצמם. ישר אחרי המשחק כבר דיברתי עם השחקנים על המשחק הבא מול רמת גן".

ליאור שגב, שהופקד במשך דקות רבות על עצירתו של מאיר טפירו ותרם שישה אסיסטים, אמר: "יש לנו יחידה מגובשת ובאנו היום אינטנסביים. זו תוצאה של אנרגיות ועבודה קשה באימונים. אני לא היחיד ששמרתי היום מצוין על טפירו, כל הקבוצה הייתה אגרסיבית. אנחנו לא חושבים יותר מדי קדימה, ולא מסתכלים על תחתית או צמרת. יש לנו דרך ואנחנו מגבשים זהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully