וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתנחתא פורנוגרפית

תקלה בשידור הסופרבול בטוסון, אריזונה, גרמה לאלפי צופים להיחשף ל-10 שניות של חומר פורנוגרפי. בתחנה מכחישים, הצופים עדיין המומים

מיליוני צופים ראו אמש (בלילה שבין ראשון לשני) את הסופרבול ה-43 במספר בין פיטסבורג סטילרס לאריזונה קרדינלס, שנגמר בניצחון דרמטי ביותר של הסטילרס. לצופים בטוסון, אריזונה, חיכתה בהפתעה קטנה במהלך השידור, כאשר השידור הישיר של המשחק הופרע על ידי 10 שניות של תוכן פורנוגרפי. זאת התברר לאחר שלא מעט צופים התקשרו לתחנה והתלוננו על המאורע הביזארי.

השידור של רשת הטלוויזיה NBC הועבר לאותו אזור דרך תחנת KVOA. בתחנה המקומית הכחישו את העניין: "לא היה חומר פורנוגרפי בשידור שלנו", טען נשיא וגנ'רל המנג'ר של התחנה, גארי נילסן. "KVOA תמשיך לחקור מה קרה לסיגנלים הנקיים של התחנה ותדאג לכך שצופי התחנה יקבלו תשובות".

אלא שצופי התחנה עדיין נרעשים מהמקרה ולא מתכוונים לעבור על כך כל כך מהר לסדר היום: "אני לא מאמין. אני לא מאמין שילדיי נחשפו לחומר כזה", אמר צופה התחנה, ג'ואל הילנדר. אגב, ההפרעה בשידור התרחשה אחרי הטאצ'דאון האחרון של הקרדינלס, כך שלפחות צופי המשחק לא הפסידו את הדרמה הגדולה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully