וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עכו השיגה ניצחון דרמטי על כפר סבא

שער של רועי דיין בדקה ה-87 עשה מהפך ו-1:2 נגד הקבוצה מהשרון. הקבוצה של ירון הוכנבוים שלישית. אחי נצרת - קרית אתא 0:2

המחזור ה-18 בליגה הלאומית המשיך היום (שני) כאשר שני משחקים ייערכו במסגרתו. במשחק המוקדם גברה הפועל עכו 1:2 באופן דרמטי על הפועל כפר סבא. מכבי אחי נצרת שמעה על התוצאה מעכו, ניצחה 0:2 את קרית אתא, ושמרה על פער סביר מהחמישייה המובילה.

המחזור ה-18 נפתח ביום שישי עם שלושה משחקים, כאשר ביום שבת היה אמור להיערך משחק הצמרת בין הפועל חיפה והפועל רמת גן, אלא שעקב תקלה במערכת הניקוז בקרית אליעזר המשחק לא נערך עקב הגשם ששטף את כר הדשא, והמשחק נדחה למחר (שלישי).

היום, כאמור, נערך המשחק בין עכו לכפר סבא. מעוז סמיה העלה את האורחים מהשרון ליתרון בדקה ה-40. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' קיוותה לרדת עם יתרון להפסקה, אלא שתומר תייר כבש את שער השוויון דקה לסיום המחצית. שלוש דקות לסיום עשה רועי דיין את המהפך כשכבש את שער הניצחון לצפוניים, שניצחו 1:2.

הקבוצה של ירון הוכנבוים עולה למקום השלישי עם 32 נקודות (18 משחקים) ועקפה את הפועל באר שבע (30 נקודות, 17 משחקים) והפועל רמת גן (30 נקודות, 16 משחקים). הפועל כפר סבא נותרה במקום השמיני עם 18 נקודות.

אחי נצרת ממשיכה לשמור על קשר עין עם החמישייה המובילה לאחר ניצחון 0:2 על קרית אתא. סרג' איילי (38) וחיים סילבס (41) כבשו לקבוצה של נג'ואן גרייב, שהעלתה את מאזנה ל-27 נקודות והיא ממשיכה לחכות לנפילה של אחת המוליכות. נצרת השיגה את ניצחונה השני ברציפות, בעוד קרית אתא שקועה עמוק במקום האחרון המוביל לליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully