וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז מסרב להתרגש, סקולארי מסרב להילחץ

מאמן ליברפול לא יוצא מגדרו אחרי ה-0:2 על צ'לסי: "זו ריצה למרחקים ארוכים. מאמן הכחולים: "יש לי ביטחון מלא בסגל הקיים"

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, ב"קופ", יציע האוהדים השרופים של ליברפול, ידעו שחייבים לצאת מאנפילד רק עם ניצחון. האדומים של רפא בניטז הפגינו משחק קצבי נגד צ'לסי, ניצחו 0:2 והתקרבו כדי 2 נקודות ממנצ'סטר יונייטד, לה משחק חסר.

"אני מאוד מרוצה כי הגיע לנו לנצח", אמר בניטז בסיום המשחק הגורלי, שהרחיק את צ'לסי עוד כמה צעדים מהתמודדות על הכתר. "כשהיינו 11 נגד 11 היינו טובים מהם", התייחס בניטז להרחקתו של קשר צ'לסי פרנק למפארד, "כשהם חסרו שחקן, השליטה היתה שלנו והגענו ליותר הזדמנויות".

הניצחון שחרר הרבה לחץ בשורות האדומים, ובניטז יודע שנוכח כושרה המצוין של מנצ'סטר יונייד, אסור לקבוצתו למעוד בהמשך הדרך, אבל הספרדי משתדל לשמור על קור רוח. "עבורי, זה תמיד היה ריצה למרחקים ארוכים. היינו בעמדה טובה לפני הניצחון, ואנו בעמדה טובה אחריו. יש עדיין דרך ארוכה לפנינו". כוכב הניצחון היה החלוץ הספרדי פרננדו טורס, שכבש צמד. "זה חשוב לקבוצה ולפרננדו", התייחס בניטז, "הוא חשוב לנו מאוד להמשך העונה".

סקולארי: "זה בסדר שצ'לסי לא הוציאה עוד כסף"

ומה קורה בסטמפורד ברידג'? צ'לסי לא משכנעת כבר תקופה ארוכה, וההפסד לליברפול ודאי לא תרם למועדון. מי שעומד בעין הסערה הוא המאמן לואיז פיליפה סקולארי, ששמו עלה לא אחת כמועמד להחלפה. "יש לי עבודה, וכל עוד אני עושה את המיטב מדי יום, איני לחוץ", אמר הברזילאי ל"טלגרף". "המאבק על התואר יותר קשה עכשיו, זה ברור. יונייטד וליברפול מקדימות אותנו, ואסטון וילה צמודה, אבל יש עוד הרבה משחקים ועלינו להמשיך לנסות עד המשחק האחרון".

הבעלים של הכחולים, רומן אברמוביץ', לא השקיע כסף בחלון ההעברות וצ'לסי הצטמקה לאחר עזיבתם של וויין ברידג' וקרלו קודיצ'יני. "זה בסדר שצ'לסי לא הוציאה עוד כסף", אמר סקולארי, "יש לי הרבה שחקנים טובים, ומכרנו את שניהם כי זה היה הרגע המתאים. יש לי ביטחון מלא בסגל הקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully