וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: אברהם גרנט מועמד לאימון פורטסמות

אדאמס לא מצליח להוציא את פומפי מהמשבר, ו”הסאן” מפרסם כי הישראלי צפוי להחליפו. יו”ר המועדון והבעלים גאידמק שוחחו בעניין

האם אברהם גרנט שוב יאמן קבוצה אנגלית? התקשורת הבריטית מדווח היום (שני) שפורטסמות' צפויה לפטר את מאמנה טוני אדאמס, ומי שמועמד להחליפו הוא המאמן הישראלי. בעיר החוף הדרומית מתלבטים אם להמשיך עם אדאמס, שניצח עם הקבוצה רק 2 מ-15 משחקיה האחרונים. "אני לא בורח", אמר לאחרונה אדאמס כשנשאל מה צעדיו העתידיים, ולפי "הסאן" הוא לא מתכוון להתפטר מתפקידו. אבל יו"ר הקבוצה פיטר סטורי, כבר רוקם תכניות אחרות. "הטיימס" מפרסם כי סטורי שוחח ביממה האחרונה עם הבעלים סשה גאידמק, עדכן אותו לגבי מצב הקבוצה והשחקנים והביע את חששו כי אדאמס לא יהיה מסוגל להוציא את המועדון מהמשבר.

כרגע גרנט פנוי בשוק המאמנים, ו"הטיימס" טוען כי הוא להוט למשרת מאמן פומפי, בה שימש מנהל טכני בעונת 2006/07. אפשרות נוספת שקיימת היא החזרתו של גרנט לפורטסמות כמנהל טכני, וכאחד שיסייע לאדאמס להוציא את הקבוצה מהבוץ. באנגליה מדווחים שאדאמס לא מעוניין במישהו לצדו או מעליו, כך שאפשרות זו נראית בעלת סיכויים נמוכים. בשל תרחיש זה, "הסאן" קבע כי עוד היום עשוי גרנט להתמנות לתפקיד מאמן פורטסמות.

פורטסמות' התחזקה בחלון ההעברות בג'ובאני דוס סאנטוס המקסיקני, שחתם בקבוצה תמורת 7 מיליון ליש"ט, וכן צירפה את החלוץ היווני תיאופאניס גקאס, שהושאל מבאייר לברקוזן. למרות חיזוק הסגל, אדאמס, שהחליף באוקטובר 2008 את הארי רדנאפ, לא רשם ניצחון מאז 30 בנובמבר 2008, וסביר להניח שעובדה זו לא תעמוד לזכותו כשראשי המועדון ייאלצו להכריע לגבי סוגית המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully