וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון מחפשת נקמה בחולון

1.2.2009 / 14:04

אחרי שבסיבוב הראשון הדהימה האלופה ברעננה, יגיעו שחקניו של בית הלחמי לאולם הפחים (19:15, 5+) לנסות להשיב את כבודם האבוד

במשחק שיחתום את המחזור ה-12 בליגת העל תארח הערב (שני) אלופת המדינה הפועל חולון באולם הפחים את בני השרון (19:15, שידור ישיר בספורט 5+ לייב, זריף, אוברלנדר, הבדלי). גם בסיבוב הראשון היה זה המשחק שחתם את המחזור הראשון, ואז הפתיעה החבורה של דני פרנקו במשחק מצוין במטרווסט 76:87, הרבה בזכות הופעה מצוינת של לואיס פלורס שקלע 32 נקודות. מחזור לאחר מכן כבר מצא את עצמו משה ויינקרנץ, מאמן בני השרון, מחוסר עבודה.

דווקא אחרי פתיחת העונה הטובה, מוצאת את עצמה חולון במחזורים האחרונים בנדנדה ביכולת. מאז הפגרה הספיקה הקבוצה להפסיד בצורה מפתיעה לגבעת שמואל בבית, ולחטוף בראש ממכבי תל אביב, אך מנגד גם העפילה לחצי גמר הגביע במשחק מצוין. כדי לשמור על יציבות יצטרך דני פרנקו יותר תרומה התקפית מקרטיס ווית'רס שהדומיננטיות שלו נפגעה מעט במשחקים האחרונים. חולון תארח בשבוע הבא את עירוני אשקלון במשחק השלמה למחזור העשירי. בתוך כך, בחולון יימכרו היום, החל מהשעה 16:00, כרטיסים למשחק הבוצה בחצי גמר גביע המדינה נגד עירוני נהריה.

גם בבני השרון יודעים שהיציבות היחידה בקבוצה היא החוסר יציבות. למרות שני ניצחונות הליגה הרצופים, הודחה הקבוצה לפני שבועיים מהגביע, ונראה כאילו איבדה חלק מכוח ההרתעה שיצרה בשנים האחרונות. אחת הסיבות המרכזיות לכך נעוצה בעובדה שמאיר טפירו, השחקן החשוב ביותר בקבוצה, נותן את העונה ההתקפית הפחות טובה בקריירה שלו עם 11.1 נקודות 5.5 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים, מספרים שהרבה שחקנים אחרים היו מתכבדים בהם. אורי יצחקי ושון מונסון הפצועים יעדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully