וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הבדל בין חיפה לבני יהודה

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, סבור שיש לנו ליגה שוויונית, יותר טובה מהעונה שעברה ומזהיר את מי שרוצה לקנות את אלירן עטר. ראיון

יממה אחרי התצוגה המופלאה של שחקני בני יהודה, בניצחון 0:3 נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, מנסים ראשי המועדון שלא לצאת מגדרם יתר על המידה וכבר מעתה מנסים להוריד את השחקנים אל הקרקע ולהתחיל להתכונן למשחק הבית נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב. בשכונה מרגישים שניצחון נוסף מול השכנה לצמרת יסמן באופן מובהק את פניה של הקבוצה אל החלק העליון של הטבלה.

"אתמול שיחקנו טוב וזה בא לידי ביטוי בשלושת השערים שכבשנו, ועדיין זה רק שלוש נקודות ואנחנו כבר ממשיכים הלאה", אמר הערב מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו לוואלה! ספורט. "זה נכון שניצחנו את אחת הקבוצות הטובות בליגה, אבל אני חושב שכל הקבוצות שממוקמות ממקום שישי ומעלה הן פחות או יותר באותה רמה וזה עניין של יום נתון. אתמול אנחנו היינו יותר טובים מהפועל ת"א וניצחנו".

דמאיו נשאל האם הניצחון אתמול מראה שבני יהודה מסוגלת העונה לנצח כל קבוצה ואמר: "אמרנו את זה גם לפני המשחק מול הפועל תל אביב, בני יהודה קבוצה טובה השנה ויכולה לנצח כל קבוצה. אנחנו דיברנו גם בתחילת העונה כשהתוצאות לא היו הכי טובות שבעולם והצהרנו שאנחנו רוצים לסיים כמה שיותר גבוה. בוודאי שכרטיס לאירופה הוא מטרה, למה לא?".

המנכ"ל נשאל גם מה מייחד העונה את בני יהודה: "אני חושב שכבר מהסיבוב השלישי בעונה שעברה, בני יהודה הפכה להיות קבוצה שמחה, קבוצה אטרקטיבית, שמשחקת כדורגל יפה מהנה וגם אגרסיבי וזה מה שעשה את קפיצת המדרגה. אין ספק שהחיבור של גיא לוזון עם השחקנים, הרצינות שלו, הנחישות שלו, האמונה שהוא הצליח להטמיע במועדון הזה, שהם מסוגלים לנצח כל קבוצה ולא משנה מי, מאוד עזרו בהתקדמות שלנו מהעונה שעברה. גיא הביא שינוי גם בחשיבה ובתפיסה של השחקנים, לגבי האמונה העצמית שלהם".

היה צריך המון אומץ למנות אותו בקיץ, אחרי מה שהוא עבר בהפועל תל אביב, ועוד לתת לו גיבוי בתחילת העונה למרות תוצאות לא טובות.

"אני כבר אמרתי העונה, אנחנו לא עשינו שום טובה לגיא לוזון. גיא היה מאמן טוב גם לפני שהוא בא לבני יהודה, הבעיה של התקשורת זה שהיא שחטה אותו על פי עונה אחת ולא על פי שבע שנים שהוא מאמן בליגת העל. בשש העונות הראשונות שלו הוא עשה עבודה מצוינת, רק שכבר לא זוכרים את זה, כי אוהבים בתקשורת לזכור רק את הדברים הרעים. גיא קידם המון שחקנים, את עומר גולן וגל אלברמן לדוגמא, ועוד שחקנים שהגיעו לרמות הגבוהות ביותר. הוא לקח שחקני נוער ונתן להם את הבמה, הוא הביא את מכבי פתח תקוה פעמיים לאופ"א, סיים תמיד בחלק העליון של הטבלה, היו לו הישגים מאוד טובים עם קבוצה שנחשבת קבוצה קטנה. גיא היה מאמן טוב גם לפני שהוא הגיע אלינו"

מה ההסבר שלך לפריחה המדהימה של אלירן עטר?

"זה לא רק אלירן, זה כל הקבוצה שנמצאת בכושר טוב. גם החלק ההגנתי, גם החלק הקדמי. נכון שאלירן שובה את העין כי הוא זה שמבקיע שערים, אבל אני יכול להגיד שדין מורי עושה עבודה לא פחות טובה מאלירן עטר. לאלירן יש חוזה לעוד שנתיים וחצי בבני יהודה, אבל אם יבואו ויפתו אותי בסכום אסטרונומי של כמה מיליוני דולרים אז נחשוב על זה".

יהיו, איך לא, כאלה שיגידו שההצלחה של בני יהודה היא פרי חולשתה של הליגה, אבל דמאיו סבור שהליגה השנה התחזקה לעומת העונה שעברה. "הליגה יותר מעניינת העונה", אומר המנכ"ל הוותיק של בני יהודה. "כמות המשחקים הטובים עולה על זאת של שנה שעברה. ראינו הרבה משחקים טובים לאחרונה. בעונה שעברה ראינו קבוצה אחת שרצה וזהו. כל שנה אומרים שהליגה משעממת וזה אותו סיפור. גם כשמכבי חיפה לקחה שלוש אליפויות רצופות אמרו שמשעמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully