וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים להקטין את מספר השגיאות שלנו"

1.2.2009 / 22:51

פיני גרשון הסתכל על חצי הכוס הריקה אחרי הניצחון הקליל של מכבי תל אביב בגן נר. קטש: "נצטרך לדעת לצאת מהתקופה הזאת"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) את הפועל גלבוע/גליל 64:87 בגן נר והמשיכה את השבוע הקליל שלה אחרי הניצחון על אלבה ברלין. פיני גרשון לא יצא מגדרו מהיכולת של שחקניו והתמקד בנקודות החלשות בסיום: "אנחנו מצליחים לעצור קבוצות על פחות משבעים נקודות, זה בסדר, אבל אני מסתכל על הדברים הפחות טובים. איבדנו יותר מדי כדורים, לכן לא עשינו מאה נקודות".

כשנשאל לגבי השתלבותם של צ'ארלס גיינס ודי בראון, אמר גרשון: "הם עדיין לא משתלבים ביחד. אחד מהם על המגרש זה כבר יותר מדי ומשבש לנו את המשחק, צריך לתת להם להיכנס לעניינים. בדקות שגיינס שיחק הוא עשה עבודה בסדר".

על היכולת הבינונית של טל בורשטיין אמר גרשון: "זה תלוי בו, אני לא שר הביטחון, אני יכול לתת לו דקות, הוא שיחק היום 20 דקות ומעלה וזה מה שאפשר לקבל בקבוצה כזאת. בסך הכל הוא לקח יותר החלטות טובות מפחות טובות, הוא היה שחקן חמישייה ולפעמים הכניסה מהספסל היא קצת חורקת, אבל בעיקר בהגנה הוא עשה עבודה טובה".

על ברצלונה, יריבתם הבאה של הצהובים ביורוליג ביום חמישי, אמר גרשון: "ברצלונה קבוצה חזקה מאוד שהפסד בבית יכול להוציא אותם מהמשחק, מועדון כזה עם שחקנים כאלה עם הגב לקיר ייאבק בטוח, וכמובן שאנחנו בחוץ צריכים להקטין את מספר השגיאות שלנו, ואם זה יקרה זה חשוב".

המאמן המפסיד, עודד קטש, אמר בסיום: "שבוע שני ברציפות שאנחנו נכנסים למשחק לא טוב, ונגד מכבי זה בעייתי. הם שיחקו נכון וחכם וניצלו את זה שאנחנו פחות פיזיים. נצטרך לדעת לצאת מהתקופה הזאת. צריכים לחזור לליגה שלנו, בשבוע הבא יש לנו את בני השרון ונצטרך לעשות התאמות. נמשיך בצניעות שלנו, נחזור לבסיס ונקווה להגיע בכושר טוב למאני טיים".

על השתלבותו של הסנטר החדש בראד בקמן אמר קטש: "הוא יוסיף לנו. ברמות שלנו הוא יכול להיות שחקן מטרה שיעניש יריבות. אני מרוצה ממנו".

ג'ינו: "זה היה מוקש לא קטן"

גם יתר משחקי המחזור לא היו מותחים במיוחד, ומכבי חיפה הצטרפה למטיילות עם 74:94 על עירוני רמת גן, שהחזיר אותה למסלול אחרי שני הפסדי ליגה רצופים. אבי אשכנזי אמר בסיום: "שיחקנו טוב יותר היום במימד ההתקפי ועשינו את העבודה כמו שצריך". כשנשאל לגבי נטייתה של קבוצתו לנצח את הקטנות ולהפסיד לגדולות ענה אשכנזי: "אני לא יודע מה זה גדולות, לא קונה את זה. נהריה לא גדולה, חולון לא גדולה?".

המאמן הפסיד, עמיר עוזי, אמר: "אני גאה בשחקנים שלי על המלחמה שלהם. חיפה קבוצה יותר טובה, יש להם עומק ולנו שמיכה קצרה. אנחנו צריכים להיאבק, להמשיך לחפש את הניצחונות בדרך שלנו ולא לוותר.

גם יעקב ג'ינו זכה לחייך בסיום הערב כשעירוני נהריה גברה 80:89 על גבעת שמואל והמשיכה ביכולת המשופרת שלה. "יותר מהזענו על מנת לנצח", אמר ג'ינו לאחר המשחק. "זה היה מוקש לא קטן, בטח לא היה קל. ראינו תצוגה של רביב לימונד, גם בחכמת משחק, גם בביצוע ההתקפי ובמיוחד בהגנה. במאמץ הקבוצתי, עצם העובדה שהשחקנים באו ועשו את מה שעשו למרות שחלקם שיחקו חולים, זה יפה. ג'ייסון וויליאמס הוא תענוג גם כשהוא לא קולע, זה תמיד שחקן שאתה רוצה אותו על המגרש".

מנצחת נוספת הייתה מכבי ראשון לציון, שחגגה ניצחון ביתי ראשון העונה עם 86:108 על קרית אתא החלשה. כוכב המשחק היה דימרקו ג'ונסון, הנבחן בקבוצה שנצץ בהופעת הבכורה שלו עם 30 נקודות ואמר: "עזרתי לחברים שלי. היה לנו תוכנית משחק טובה. בבית אנחנו חייבים להמשיך לנצח. אמרנו שאם לא נגן על הביתיות שלנו יהיה לנו קשה בתחתית. החזרנו את קרית אתא למשחק. ניקסון נתן שם משחק גדול. יש לנו סיכוי בסופו של יום בכל משחק".

מאמנו עופר ברקוביץ' התייחס לרכש החדש שלו: "דימרקו עשה משחק מצוין, טוב שהבאנו אותו במיוחד שג'יימס יוז נפצע, הוא סידר לו במה".

בצד המפסיד היה אילון ביהם, מאמן קרית אתא, שהבטיח: "אנחנו נישאר. בשניה שאני לא אאמין בזה במאה אחוז אני לא אהיה פה. הציפיות של הפרשנים שנרד ליגה אבל אנחנו לא נרד. אנחנו ברור שלא מאריות הליגה, אנחנו עוד נתחבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully