וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מכבי חיפה: לברוח או למתוח

ניצחון של מכבי חיפה על מכבי ת"א (20:45, ערוץ 10) יעלה את הפער לשש, הפסד ישאיר את הצמרת צפופה. סילי, שחתם בצהובים, יהיה בסגל

חלוץ הרכש מטרינידד-טובאגו, סקוט סילי, חתם היום (שני) על חוזה עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. סילי, ששיחק בקבוצת קנזס מליגת ה-MLS, הרשים את הצוות המקצועי בשני האימונים שערך בקבוצה. החלוץ עבר בבקרת התקציבים ויהיה בסגל למשחק הערב (שני, 20:45, שידור ישיר בערוץ 10) נגד מכבי חיפה בבלומפילד.

"אני מאוד שמח להגיע למכבי ונרגש לחתום במועדון עם הסטוריה מכובדת", אמר סילי מיד לאחר שחתם. "אני יודע שמכבי קבוצה שמקומה בקידמת הכדורגל הישראלי ואף שיחקה בעבר בצ'מפיונס ליג, כך שהגעתי למועדון עם מסורת גדולה. אני פה כמה ימים ונהנה מאוד מהאווירה ומהמועדון. המטרות שלי הן להבקיע מה שיותר שערים, לעשות את הקבוצה שמחה ולנצח בליגה".

כמו כן, במכבי ממשיכים בחיפוש קבוצה שתקלוט את הקשר הצרפתי של הקבוצה, ג'ונתן אסוס. הקבוצה הצהובה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם קבוצת פנתרקיקוס היוונית, לגבי השאלתו של הקשר עד תום העונה.

הצהובים מגיעים למשחק המסקרן מול המוליכה מהכרמל במומנטום לא רע בכלל, אחרי ניצחון בליגה במחזור הקודם מול הכח עמידר רמת גן וניצחון בחצי גמר גביע הטוטו בדרבי מול הפועל בשבוע שעבר. שחקניו של המנג'ר אבי נמני מאמינים שאפשר להמשיך את התנופה גם מול הירוקים, אולם אף אחד לא מקל ראש במוליכה. על פי קצב מכירת הכרטיסים מצפים ראשי המועדון לבלומפילד מלא.

נמני ייחסר את הבלם איגור טומאסיץ', שהורחק בדרבי בגביע הטוטו. מי שישובו לסגל הם שרן ייני וגיז'רמו ישראלביץ', שהחלימו מפציעותיהם ויפתחו על ספסל. הקשר דולי ג'ונסון, שסופסל במשחק מול הפועל תל אביב, יחזור להרכב הפותח. הצעיר מתן לוטטי ששיחק היטב בדרבי הטוטו, יקבל את האשראי, כשיפתח בהרכב לצידם של מאור בוזגלו ויוסי שבחון בחלק הקידמי של הקישור.

לקראת סיום אימון הערב, התקבלה בקרית שלום הבשורה על הגרלת סיבוב ט' בגביע המדינה. שחקני קבוצה והצוות המקצועי קיבלו ברגשות מעורבים את הידיעה כי לקבוצה מצפה דרבי נוסף מול הפועל תל אביב כבר בסיבוב המשחקים הראשון בו נוטלת חלק הקבוצה בגביע המדינה. היו"ר אביב בושינסקי אמר: "אין ספק שמדובר בהגרלה מעניינת ומאתגרת. ההגרלה טובה לכדורגל הישראלי ולאוהדיו. הלוואי שיהיו עוד הרבה התמודדויות מסקרנות מסוג זה בכדורגל הישראלי".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון, מאור בוזגלו, יוסי שבחון, מתן לוטטי, עמנואל מאיוקה.

עדכון ראשון 21:12 1/2
עדכון אחרון 11:43 2/2

אלכס שניידר פנה אל קהל מכבי

הבעלים אלכס שניידר פנה אמש (ראשון) במכתב לקהל הצהוב וביקש מהם לגלות סבלנות ולהעניק שקט לקבוצה. "החודשים האחרונים אינם קלים עבור כל מי שאוהב את מכבי תל אביב ומייחל להצלחתה", כתב שניידר באתר הרשמי של הקבוצה. "הם אינם קלים עבורכם. הם אינם קלים עבורי. כל משחק שבו מכבי לא מנצחת הוא מפח נפש עבורי. אולם מעל הכול אני מזדהה עם הצער והאכזבה שלכם - של מאות אלפי האוהדים הנאמנים שמחויבים למועדון ולהצלחתו, הכואבים את המצב הקשה שאליו נקלעה הקבוצה בשנים האחרונות.

"במהלך השנה האחרונה למדתי את המועדון ואת הנעשה בו. גיליתי קבוצה עם היסטוריה מפוארת, שחקני עבר מפוארים וקהל עצום שמחויב, כואב ואוהב. גיליתי גם שהשבר במכבי ת"א שרכשתי גדול מאוד. זהו שבר גדול ועמוק מדי מכדי לתקן אותו בעונה אחת או שתיים באמצעות תקציבי ענק שיהיו חסרי משמעות. מכבי ת"א הוא מועדון שזקוק בימים הללו לשיקום ובנייה מהיסודות. זוהי משימה שתחייב אותנו להכיר במציאות, לקבל הכרעות קשות, לשנות קו חשיבה ולתקן דברים מהבסיס. לכן הנחיתי את הנהלת מכבי ת"א להתחיל את תהליך השיקום הזה באופן מיידי.

"אני מצפה מכם לנהוג בסבלנות ולהעניק לנו שקט ותמיכה כדי שנוכל, יחד עם הנהלת המועדון ועם שותפיי מאגודת הספורט מכבי ת"א, לבצע את הצעדים הנכונים שיחזירו את מכבי ת"א למעמדה כמועדון המוביל בישראל".

בוקולי צפוי לפתוח

עסקת העברתו של הבלם הניגרי ווסט אנדרסון למכבי חיפה על סף פיצוץ. ביום שבת יצרו המתווכים בעסקה קשר עם סוכניו של השחקן בחו"ל, אך שתי בעיות עיקריות מונעות את העברתו של השחקן היום. הבעיה הראשונה היא שהניגרים מוכנים למכור את השחקן העונה, ולא להשאילו עם אופציה למכירה. הבעיה השניה היא שלחיפה הובהר שאין אף איש קשר שיוכל לשלוח את השחרור הבינלאומי של אנדרסון לחיפה, משום שבמועדון הניגרי לא עובדים ביום ראשון. בינתיים, סוכן השחקנים פיני זהבי התבקש לפעול בעניין.

"אם השחרור שלו לא יגיע עד יום ראשון, אדרסון לא ישחק בחיפה. כמו שזה נראה עכשיו, הסיכוי קלוש. גם אם נגיע להסכם, צריך שכבר מחר בבוקר יעבירו אותו וזה יהיה קשה מאוד", אמר גורם בחיפה. במועדון גם לא ממהרים להחתים את השחקן בכל מחיר משום שהדעה הרווחת היא שהבלם לא הראה עליונות על הבלמים הקיימים.

על פי אימוני סוף השבוע, במשחק מול מכבי תל אביב צפוי המאמן אלישע לוי לכלול את גוסטבו בוקולי ברשימת ה-11, בצוותא עם ליאור רפאלוב, שיעלה על חשבונו של אייל גולסה. בירם כיאל צפוי לפתוח על הספסל. שלומי ארבייטמן מועמד לפתוח על חשבון מוחמד גדיר. על פי האימונים נראה שליאוניד קרופניק יזכה לעדיפות על פני שי מימון, שמגלה יכולת כלל לא רעה באימונים. המאמן אלישע לוי ששוחח עם מימון בשבוע שעבר והודיע לו כי מבחינתו הוא משוחרר להפועל פתח תקוה, יקפיא את ההעברה אם אנדרסון לא יעבור.

אוסיי רנספורד, הזר הגנאי של הקבוצה, המשחק בגביע אפריקה לנבחרות צעירות עד גיל 21, כבש צמד במשחק נבחרתו בגמר הטורניר, בו גברה גאנה על קמרון 0:2. בעקבות הניצחון קיבלה גאנה כרטיס לגביע העולם לנבחרות צעירות שייערך בקיץ בצמרים. החלוץ היה המצטיין במשחק ונבחר למצטיין בטורניר כולו, במהלכו הבקיע שבעה שערים. רנספורד ישוב בימים הקרובים לארץ ויחל להופיע במשחקי ליגת העל.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', עמרי אפק, דקל קינן, לאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ת'מבינקוסי פנטאני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully