וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו ומארסיי לא רוצות לקחת

ליון סיימה רק ב-1:1 עם סנט אטיין, אבל שתי מתחרותיה של ליון שוב כשלו. מארסיי הפסידה 1:0 בסושו, בורדו חילצה 2:2 מליל. גרמניה: ברמן הפסידה 2:1 לבילפלד

כמו תקליט שבור, הטוענות לכתר בצרפת חוזרות על עצמן פעם אחר פעם. ליון מגמגמת, זו עובדה ידועה, אבל האחרות פשוט לא רוצות לקחת. הערב (ראשון) הייתה לבורדו ומארסיי לאסוף שלוש נקודות וליצור לחץ על האלופה, שנפרדה בתיקו 1:1 מול יריבתה הגדולה סנט אטיין, אלא שבורדו איבדה יתרון וסיימה בתיקו 2:2 ביתי עם ליל, ומארסיי הובכה עם הפסד 1:0 בסושו. בורדו אמנם עלתה זמנית למקום הראשון, אך בעיר היין ודאי מאוכזבים מאיבוד ההזדמנות. מארסיי רק רביעית.

ליון - סנט אטיין 1:1

האלופה לא הפסידה לשכנתה מאז 1994, ובטח שלא תיכננה לתת לזה לקרות הפעם, כשאת סנט אטיין מדריך אלן פראן, האיש שהוביל את ליון לדאבל היסטורי בעונה שעברה אבל הסתכסך עם הנשיא והשחקנים. החלוץ קארים בנזמה התגאה לפני המשחק בעובדה כי כבש בכל פעם שפגש את הירוקים, אך הערב גם המאזן הזה לא עזר, כשליון לא ניצחה לעיני הקהל הביתי בסטאד דה ז'רלאן.

הקבוצה המארחת שלטה ללא עוררין וסיכנה את שערו של ז'רמי ז'אנו, אך ירדה למחצית עם תיקו מאופס מתסכל. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, סנט אטיין כבשה בבעיטה הראשונה שלה למסגרת, כשקווין מיראלס מצא את הרשת של הוגו לוריס. עוד ארבע דקות חלפו והשיוויון הושג, כשז'וניניו הברזילאי הבקיע, איך לא, מכדור חופשי. דקה לאחר מכן הורחק פרדריק פיקיון המקומי, דווקא במפגש עם קבוצתו לשעבר. ליון חוזרת לפסגה, עם יתרון נקודה על בורדו השנייה.

בורדו - ליל 2:2

לורן בלאן סימן את המשחק הביתי נגד ליל כמבחן האופי של שחקניו. בורדו משחקת את הכדורגל היפה בליגה, על כך אין עוררין, אך על היעילות וההתמודדות מול הקבוצות הבכירות יש עדיין על מה לדבר. הערב קיבלנו המחשה לכך, כשהקבוצה איבדה נקודות יקרות ולא ניצלה הזדמנות להלחיץ את ליון. ליל, שעצרה במחזור הקודם את הריצה של ראן, רצתה להפתיע ועשתה זאת חלקית..

יוהאן גורקוף ופרננדו קבנאגי הפעילו לחץ על האורחים, אבל דווקא דויד בליון שקיבל את חולצת ההרכב בגלל היעדרותו של מרואן שאמאק המושעה, כבש את הראשון בדקה ה-16. ליל הראתה שמקומה בצמרת מוצדק, כשהפכה את התוצאה תוך תשע דקות במחצית השנייה. לודוביק אוברניאק השווה בדקה ה-49, והבלם אדיל ראמי כבש מחוץ לרחבה בדקה ה-57. למזלה של בורדו, גורקוף בא לעזרה ומנע הפסד עם נגיחת שיוויון בדקה ה-60.

סושו - מארסיי 0:1

כשהיא במקום השלישי בטבלה, כל רצונה של האורחת היה לאסוף עוד שלוש נקודות בחוץ, שם עדיין לא הפסידה העונה. קבוצת התחתית של סושו קיוותה להשיג ניצחון ליגה שלישי בסך הכל, שיאפשר לה לנטוש את הקו האדום לראשונה העונה.

קארים זיאני ממארסיי היה הראשון שניסה את מזלו, אך לא הצליח לכבוש מול קבוצתו לשעבר. בצד השני, דווקא מצאו את הרשת. הטורקי מבלוט ארדינג קיבל כדור מרומן פיטו והכניע את סטיב מנדאנדה בדקה ה-24. מארסיי, עם חלוץ הרכש ברנדאו, הגיעה למספיק מצבים כדי להשוות, אבל לא הכניעה את טדי רישר. הפסד חוץ ראשון העונה למארסיי.

גרמניה: אין שינוי בברמן

לאחר שסיימה את שנת 2008 בטעם רע, קיוותה ורדר ברמן כי החזרה מפגרת החורף תביא איתה תוצאות שונות. מסתבר שאין כל חדש אצל תומאס שאף וחניכיו, שהפעם הפסידו 2:1 לארמיניה בילפלד. תורבן מרקס העלה את האורחים ליתרון (24), הוגו אלמיידה השווה (44), אבל ארתור וישניארק חיסל את תקוותיה של ברמן עם שער הניצחון (49). ברמן נושרת למקום העשירי, כשהמרחק מהמקום השלישי המוליך לליגת האלופות עומד על 10 נקודות.

בקרב תחתית גורלי, בוכום ברחה מהקו האדום, כשניצחה 0:2 את קרלסרוהה הלפני אחרונה. היה זה ניצחונה השני של בוכום העונה, והראשון מאז ה-14 בספטמבר. כריסטיאן פוכס הבקיע בבעיטה חופשית בדקה ה-26 והרכש הארגנטינאי מדורטמונד, דייגו קלימוביץ', שם את השני בדקה ה-65.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully