וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי תל אביבי בסיבוב ט' בגביע

סיבוב ט' של גביע המדינה יפגיש בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, בית"ר ירושלים תצפין לקרית שמונה, מכבי חיפה תחזור למכתש

הערב (ראשון) נערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל הגרלת סיבוב ט' של גביע המדינה, בו יצטרפו קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית למעגל המשחקים, שיתקיימו ב-14 בפברואר. המשחק המרכזי שזימנה ההגרלה הוא הדרבי התל אביבי בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב.

מחזיקת הגביע, בית"ר ירושלים, תצא למשחק חוץ מול עירוני קרית שמונה, ומוליכת ליגת העל מכבי חיפה תחזור למכתש, שם הודחה לפני שנתיים בדיוק מול הפועל רמת גן. במשחק נוסף על טהרת ליגת העל תארח מכבי נתניה את מכבי פתח תקוה. מ.ס דימונה, הקבוצה היחידה מליגה ב' שהעפילה לסיבוב ט', הוגרלה למשחק חוץ מול בני טמרה מהליגה הארצית.

כל המשחקים:

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים
הפועל רמת גן - מכבי חיפה
מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - מ.ס אשדוד
בני יהודה - הפועל אום אל פאחם
הכח עמידר רמת גן - הפועל באר שבע
בני לוד - הפועל פתח תקוה
הפועל רעננה - בני סכנין
הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה
מכבי אחי נצרת - הפועל חיפה
נס ציונה - הפועל נצרת עילית
עירוני רמת השרון - מכבי קרית אתא
הפועל עפולה - הפועל אשקלון
מכבי נתיבות - הפועל עכו
בני טמרה - מ.ס דימונה

טוויטו: "זה לא משנה איך מגיעים לדרבי"

אבנר טוויטו, מנהל מכבי תל אביב, אמר לאחר ההגרלה שזימנה לקבוצתו מפגש עם היריבה העירונית: "בשנה שעברה קיבלנו את שמשון תל אביב בשלב הזה וכולם אמרו שזה משחק קל, ובסוף כולם יודעים מה קרה. אז יכול להיות שהפעם נתחיל את המפעל עם דרבי ואז נמשיך הלאה. זה לא משנה מאיפה מגיעים לדרבי, מלמעלה או למטה, זה משחק בפני עצמו וככה נתייחס לזה".

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, התייחס גם הוא להגרלה ואמר: "תחילת הדרך בגביע המדינה זימנה לנו הגרלה קשה, מוטלת עלינו האחריות לייצג את המועדון בכבוד ולשמח את האוהדים, נעשה כל שביכולתינו להתקדם שלב".

משה דמאיו, יו"ר בני יהודה, קיבל בסיפוק את ההגרלה של הזהובים למשחק מול הפועל אום אל פאחם: "אנחנו יודעים שלגביע יש חוקים משלו, אבל זה משחק בית, ואנחנו צריכים לעבור את אום אל פאחם. אני לא חושב שיש עלינו לחץ, אנחנו נהנים לשחק כדורגל".

ירון קוריס, יו"ר הפועל רמת גן, נראה מחויך אחרי ההגרלה שזימנה לקבוצתו עוד משחק ביתי מול מכבי חיפה: "קשה לנצח את אותה קבוצה פעמיים, אבל תהיה חוויה גדולה גם לאוהדים שלנו וגם לאוהדים שלהם. הפעם הם לא יוכלו להגיד שהמגרש לא טוב כי הדשא שלנו תוקן, בואו נסכם שמי שיעבור את המשחק הזה יילך עד הסוף".

אלישע לוי חייך פחות אחרי ההגרלה ואמר: "מדובר במשחק לא קל. כולנו עדיין זוכרים מה קרה במפגש בין שתי הקבוצות. אני בטוח שנבוא מוכנים ודרוכים כי רמת גן קבוצה טובה, אך לפני הכל עלינו להתרכז במשחקי הליגה מול מכבי תל אביב והכח עמידר רמת גן". גם הקפטן יניב קטן לא שכח את ההפסד הצורב לרמת גן: "אין לנו זיכרונות טובים מלפני שנתיים. מדובר בקבוצה קשה ובמגרש לא קל. נעשה הכל לעבור לשלב הבא אבל זה לא הולך להיות קל".

חלוץ עירוני קרית שמונה, יובל אבידור, התאכזב מהמפגש הצפוי של קבוצתו מול בית"ר ירושלים: "זו אחת ההגרלות הכי קשות שיכולנו לקבל, אבל בגביע הכל יכול לקרות, מה עוד שהמשחק בבית שלנו, וזה נותן לנו יתרון קטן".

מיכאל זנדברג, קשר בית"ר, אמר: "זו הגרלה קשה מאוד, משחק בחוץ מול קבוצה מליגת העל זה לא קל, אבל זה גביע ויש לנו שאיפות להצליח בכל המפעלים. זה נכון שבשנים האחרונות לבית"ר אין כל כך מזל בשלבים הראשונים ובשנתיים האחרונות שיחקנו בחוץ, אבל אי אפשר להתחרות בהגרלה ואין מה לבכות על זה, נצטרך לבוא ולעשות את העבודה".

מלך שערי מכבי נתניה, שלו מנשה, התייחס למפגש של קבוצתו מול מכבי פתח תקוה :"הגרלה לא קלה,אבל נתניה בבית צריכה לנצח כל קבוצה.מכבי פתח תקוה היה קבוצה טובה ומאומנת היטב, אבל אני מאמין שנגיע מוכנם למשחק ונעשה הכל כדי להמשיך לשלב הבא במפעל". רביד גזל הוסיף: "בשביל לזכות בגביע צריך לנצח חמישה משחקים, וכבר במשחק הראשון יש משוכה קשה. שיחקתי במהלך הקריירה בכמה משחקים במסגרת הגביע מול קבוצות שנראו לי קלות כשיצאו בהגרלה ויצא לי להפסיד במשחקים כאלה. אם זו הגרלה קשה או לא נדע אחרי המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully