וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "היתרון שלנו לא מבטיח כלום"

מנצ'סטר יונייטד פתחה פער של 5 נקודות, המנג'ר יביט בעניין בליברפול נגד צ'לסי: "אקווה לתיקו". רונאלדו על השיא: "מגיע לוואן דר סאר"

מנצ'סטר יונייטד נראית שוב בדהרה בלתי ניתנת לעצירה, אחרי שאתמול (שבת) הגדילה את הפער בפסגת הפרמיירליג לחמש נקודות אחרי עוד ניצחון 0:1, הפעם על אברטון, אבל המנג'ר אלכס פרגוסון מתעקש שהכל פתוח.

"להוליך בחמש נקודות זה יתרון, אבל כשנשארו עוד 16 משחקים עד לסיום העונה, היתרון הזה לא מבטיח כלום", אמר פרגוסון, שבוודאי ישמח אם ליברפול וצ'לסי ייפרדו היום בתיקו במפגש ביניהן ויאבדו נקודות, "כן, אקווה לתיקו ביניהן".

זה המשחק ה-12 ברציפות שיונייטד לא סופגת שער, ואדווין ואן דר סאר השלים 1,122 דקות עם רשת נקייה מאז ההפסד 2:1 לארסנל באיצטדיון האמירויות ב-8 בנובמבר וניפץ שחא בן 30 שנה באנגליה. "ההישג של ואן דר סאר הוא פשוט מדהים", אומר חברו לקבוצה כריסטיאנו רונאלדו, "מגיע לו כל הכבוד, כי הוא שוער גדול ובנאדן טוב, ויפה לראות איך הוא ממשיך לעבוד כל כך קשה בגיל שלו". מאז אותו הפסד יונייטד לקחה 32 מ-36 הנקודות האפשריות האחרונות. מי יעצור אותה?

"תמיד טוב להיות בראש הטבלה מאשר בכל מקום אחר", אומר פרגוסון, "אבל בשבוע הבא יש לנו משחק חוץ קשה מול ווסטהאם, ועוד מצפים לנו לא מעט אתגרים גדולים בליגה".

אבל אלופת אירופה, למרות הדומיננטיות שלה, לא מרשימה במיוחד. אומנם באמצע השבוע היא חגגה עם חמישייה על ווסט ברומיץ' החלשה, אבל פרגוסון ראה את חניכיו משיגים שוב ניצחון מינימלי. "היו לנו הרבה הזדמנויות, אבל לא הצלחנו להכריע את האברטונים. היינו ראויים לעוד שערים", יודע הסקוטי, שהחמיא ליריבו: "מגיע הרבה קרדיט לדייויד מויס על הקבוצה שהוא בנה בתקציב מוגבל. הוא קיבל החלטות נכונות, וראוי לכל המחמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully