וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברת מזדקנת: נוצחה על ידי קליארי

יובנטוס ספגה הפסד שני רצוף, הפעם 3:2 לקליארי המתאוששת, ונותרה בפער שש נקודות מאינטר המוליכה, לה משחק חסר. נאפולי - אודינזה 2:2

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) כשאודינזה המתאוששת סיימה בתיקו 2:2 בנאפולי. אזקייל לאבצי העלה את נאפולי ליתרון בדקה ה-24, מארק המסיק הכפיל את יתרון הסיציליאנים, אך שערים של אנטוניו די נטאלה (32) ופאביו קוואליארלה (45) עשו שוויון.

יובנטוס - קליארי 3:2

הגברת הזקנה רצתה להתאושש מההפסד המפתיע לאודינזה באמצע השבוע, אך ספגה הפסד שני רצוף לקבוצה מסרדיניה, שהשיגה ניצחון רביעי ברציפות ומשחק שישי ללא הפסד. יובה נקלעה לפיגור מוקדם מנגיחה של דוידה ביונדיני בדקה ה-16. מוחמד סיסוקו הצליח להשוות בנגיחה בדקה ה-31 ופאבל נדבד עשה מהפך בדקה ה-36 אחרי שהשתלט על הרחקה לא טובה של הגנת קליארי ובעט כדור חזק לצד ימין של השער.

קליארי לא נשברה ובדקה ה-54 הצליחה להשוות מרגלי ג'דה, שהשלים מתפרצת, לאחר שהקפיץ מעל בופון וכבש את שערו השמיני העונה. אלסנדו מאטרי השלים מהפך לקבוצה מסרדיניה בדקה ה-68, שהעלה אותה זמנית למקום השמיני. יובנטוס רואה את אינטר מתרחקת, כשמילאן עשויה לעבור אותה, במידה ותנצח מחר את לאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully