וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בפריס הדליקו אורות

פ.ס.ז' ניצחה 0:2 את קון וצימקה את הפער מהמוליכה ליון לשלוש נקודות. נאנסי גברה במשחק דרמטי על לה האבר 2:3, ראן-טולוז 0:0

אחרי שבוע בו פינתה הליגה את סוף השבוע לטובת משחקי הגביע, שבו הקבוצות הצרפתיות לפעילות בשמפיונאט. המשחקים הבולטים ייערכו רק מחר (ראשון), כשמארסיי תצא לסושו, בורדו תתעמת עם ליל העיקשת וליון תארח לדרבי לוהט את סנט אטיין והמאמן שהוליך אותה לדאבל היסטורי בעונה עשברה, אלן פראן.

כך, פונתה השבת עבור פריס סן ז'רמן, שאירחה בפארק דה פראנס את קון מהתחתית ובמחצית שנייה טובה גברה עליה 0:2 וצימקה את הפער מליון לשלוש נקודות. נאנט המשיכה במסע ההתאוששות, עם 0:2 בלה מאן, וגם נאנסי ניצחה בחוץ, 1:2 נגד לה האבר האחרונה. ראן וטולוז היו יכולות כל אחת לטפס למקום השלישי אבל נפרדו בתיקו 0:0.

פריס סן ז'רמן - קון 0:2

רק שש נקודות הפרידו ערב המחזור בין פ.ס.ז' למקום הראשון בו ניצבת ליון. שחקניו של פול לה גואן ידעו כי ניצחון יפעיל לחץ על הגדולות, אך הלחץ נתן אותותיו במחצית ראשונה חלשה. קון, שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים ואף הודחה בצורה משפילה מהגביע על ידי בולון בשבת שעברה, קייותה לשמור על מרחק סביר מהקו האדום.

קלוד מאקללה חזר להרכב פ.ס.ז', בעוד מתיאה קזמן נשאר על הספסל למרות הצמד שכבש בגביע. הסרבי ראה את מי שמונע ממנו מקום בהרכב, גיום הוארו, מבקיע שער מקרוב בדקה ה-49 ומעלה את מאזנו ל-13 שערים. בדקה ה-58 הגיע השני, כשפגי לוינדולה הוא זה שמכניע הפעם את ונסן פלנטה.

לה האבר - נאנסי 3:2

המארחים עלו למשחק כשהם עמוק במקום האחרון, מרחק שמונה נקודות מחוף מבטחים. המאמן פרדריק האנץ עדיין לא ניצח מאז הצטרף לקבוצה לפני פגרת החורף, כשגם הערב אין שינוי. אמאדו אלסאן דווקא העלה את לה האבר ליתרון בדקה ה-12, אבל ארבע דקות חלפו וז'וליאן פרה השווה מבישול של ג'ונתן בריסון. בדקה ה-31 בריסון כבר עשה את זה לבד, כשבעט בשמאל והכניע את כריסטוף רבו הוותיק.

הדרמה הגדולה התרחשה בדקת הסיום של המשחק. אמאדו אלסאן השלים צמד והשווה עבור לה האבר לאחר מצב נייח, אבל לאנדרי אנגואמו, שנכנס כמחליף בדקה ה-90, כבש את שערו הראשון בתוך תוספת הזמן וסידר ניצחון לאורחת.

לה מאן - נאנט 2:0

הקבוצה של איב ברטוצ'י, שפתחה בצורה מפתיעה את העונה, לא ניצחה בליגה מאז נובמבר ומרגישה את אדמת התחתית מתקרבת לרגליה. נאנט, שהתקדמה מאז הגיע אלי בופו לעמדת המאמן, רשמה ניצחון חוץ שני ברציפות, כשיוהאן פולאר נגח את הראשון בדקה ה-53 ופרדריק דה רושה הוותיק הוסיף את השני בדקה ה-65.

משחקים נוספים:

מונאקו - גרנובל 0:1
למונאקו: אלכסנדר ליקאטה (68)

ואלנסיין - ניס 0:1
לוואלנסיין: גרגורי פוז'ול (77)

אוקזר - לוריין 0:0

ראן - טולוז 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully