וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני הצדדים מטיפים לשגרה לקראת הסופרבול

מאמני הסטילרס והקארדינלס מנסים להתעלם מהפסטיבל התקשורתי וחושבים שהמשך בשגרה יסייע להם במשחק (שני , 1:30 ESPN ו-METV)

המשחק הכי גדול של העונה מתקרב (שני, 01:30 ס-ESPN וב-METV), אך מאמני שתי הקבוצות מטיפים ל'נורמליות'. מייק טומלין, מאמן פיטסבורג סטילרס וקן וויזנהאנט, מאמן אריזונה קרדינלס, ערכו מפגש אחרון עם התקשורת ביום שישי ולאחר מכן נתנו לשחקניהם חופש עד סוף היום. "אני חושב שהדבר הכי חשוב הוא להשאיר תחושה של נורמליות", אמר וויזנהאנט. "בסך הכל, שחקני ה-NFL הם יצורים של הרגלים ואם הם ירגישו כמה שיותר רגיל, תהיה להם תחושת נינוחות".

"תמיד מדאיג לאבד פוקוס", אמר מאמן הקרדינלס. "בגלל שהיו לנו כמה משחקים העונה שבהם איבדנו פוקוס וזה לא עבד לנו, אנחנו מתאמצים חזק יותר לשמור על הפוקוס."

גם טומלין, מאמן הסטילרס הפייבוריטים, מעוניין בנורמליות. רבים משחקני הסטילרס שיחקו בניצחון פיטסבורג בסופרבול לפני שלוש שנים, ומאמנם מקווה כי הניסיון שלהם יסייע להם גם הפעם. "ביצועים תמיד מגדירים הכנה", אמר. לגבי הדיווח של ESPN כי הקוורטרבק של הסטילרס, בן רותליסברגר עבר MRI השבוע, אמר טומלין "המצב של בן בסדר כמור, הוא ישחק". לגבי הנאום שלו לשחקנים לפני המשחק אמר מאמן הסטילרס כי הוא "יעשה מאמץ מודע לאלתר אותו". ווייזנהאנט, שעבד כעוזר מאמן של ביל קאוור בפיטסבורג, הושפע מהמאמן האגדי ונוקט בגישה שונה. "כשהמאמן קאוור עמד ודיבר רשמתי הכל. אמרתי לקאוור שיש לי מחברות בהן כתובים הדברים שהוא אמר לפני משחק הסופרבול או אפילו במחנה האימונים. הדברים האלה יסיעו לי לאן שאני מכוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully