וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "יש לנו סבלנות ואנחנו לא נלחצים"

מאמן מכבי ת"א שואב ביטחון משני הניצחונות ומכין את שחקניו לקראת חיפה. ג'ונסון: "אם הקבוצה תנצח עשרה משחקים בלעדיי, זה עדיין חיובי"

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

עם הרבה ביטחון בזכות שני הניצחונות הרצופים, מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) אימון לקראת המשחק החשוב ביום שני נגד מכבי חיפה, שעשוי אולי להוציא אותה מהמשבר אליו נקלעה לאחרונה.

"כל משחק הוא חשוב", אמר באימון המנג'ר, אבי נמני. "את אותה שאלתם אותי לפני הכח ולפני הפועל תל אביב. אנחנו מתרכזים רק במשחק הזה נגד חיפה. המשחק ביום רביעי בגמר גביע הטוטו הוא חשוב, אבל אנחנו מנסים לגרום לזה שנתעסק בחיפה לפני כן".

על השינוי הקל שנראה אצל הצהובים, הוסיף נמני: "יש ניצחונות והצלחות, וזה קורה כשמבינים את שיטת המשחק. זה משהו שלא קורה ביום אחד, ואנחנו עוד רחוקים מזה שכולם יבינו. למרות זאת, יש לנו סבלנות ואנחנו לא נלחצים משום דבר".

דולי ג'ונסון, שאיבד לאחרונה את המקום בהרכב, אמר: "כל משחק במכבי תל אביב הוא חשוב, גם באימונים, ובטח שנגד חיפה. צריך לנצח ואנחנו כבר מחכים למשחק. בכדורגל הרבה בנוי על ביטחון וזה שניצחנו שני משחקים מוכיח שיש לנו את הביטחון שלנו, שזה דבר חיובי". על העובדה שנדחק מההרכב, אמר ג'ונסון: "אם דולי ג'ונסון יישב על הספסל ומכבי תנצח עשרה משחקים, אז זה חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully