וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: לא כל יום גלאטסראיי

לאחר שהרשים נגד גלא, נכנס בלילי בדקה ה-66 והיה שותף ל-0:0 של סיבאספור נגד קייסריספור. סהר מארח את פ.ס.וו (ראשון, 15:30, 5+ לייב)

שבוע בדיוק מאז הניצחון המזהיר על גלאטסראיי, לא השכילה סיבאספור להשיג שלוש נקודות נוספות והסתפקה היום (שבת) בתיקו 0:0 בחוץ נגד קייסריספור. הנקודה מותירה את סיבאס בפסגה עם 38 נקודות, כשהשנייה טרבזונספור השתוותה לה, לאחר 0:2 בחוץ נגד אנקרספור.

פיני בלילי הצטרף למשחק בדקה ה-66, ולא הביא למפנה במשחק נגד קבוצתו לשעבר, כפי שעשה שבוע קודם לכן נגד גלאטרסאיי, לרשתה כבש באמצע השבוע בגביע (1:1). בלילי הוצהב בדקה ה-74, במשחק בו הורחק שחקן מכל צד כשנותרה דקה לסיום. יאניק קמנאן פתח בהרכב סיבאס, לראשונה בליגה.

* שגריר ישראלי אחר, בן סהר, ישחק מחר (ראשון, 15.30, ישיר בחמש פלוס לייב) עם קבוצתו דה חראפשחאפ מול האלופה המאכזבת פ.ס.וו איינדהובן. דה חראפשחאפ, למרות ההפסד לאלקמאר במחזור הקודם, מציגה כדורגל טוב לאחרונה וזוכה למחמאות. זאת בניגוד לאיינדהובן החמישית, שהשבוע גם ראתה את מאמנה הוב סטיבנס מרים ידיים ומתפטר.

* סלים טועמה לא נכלל הערב (שבת) בסגל סטנדרד ליאז', שניצחה 0:3 את רוסלארה. מחר (ראשון, 21:30, ספורט 2) תארח לוקרן של עומר גולן, אבי סטרול ויואב זיו את גנק של אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully